Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '07

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
21485
 

Kadınlar neden aldatır? Kaç türlü aldatma vardır?

Kadınlar neden aldatır? Kaç türlü aldatma vardır?
 

Bilim adamı dediğin her alanda araştırma yapar. Bendeniz de zamanda yolculukla ilgili araşırmalarıma ara vererek kadınlarla ilgili bir araştırma yaptım. Ve aldatma olayına son noktayı koydum. Bu yazıyı okuyanların bundan böyle yaşamlarında aldatılmakla ilgili olarak kafalarında soru işareti kalmayacak. Kadınların aldatma eylemleri çeşit çeşit. Yani erkekler açısından, 'Aldatılmalardan aldatılma beğen' durumu var.

...

Evet sorumuz şu. Kadınlar neden aldatır? Öncelikle kadınların aldatma olasılıkları erkeklerin aptallıklarıyla paralel bir trend gösterir. Yani erkek ne kadar aptalsa o kadar aldatılma potansiyeli vardır.

...

Bazı aptal erkekler kadınlara sürekli iltifatlarda bulunurlar. Yağcılık yaparlar. Burada amaç yağcılık yaparak kadının gözüne girmektir. Oysa bu çok tehlikelidir. İzleyelim.

"Ayten aşkım... Sen, sen Jennifer Lopez'den daha güzelsin. Sharon Stone senin eline su dökemez. Demi Moore seni görse mor olur."

"Ay sahi mi?"

Şimdi yukarıdaki erkek anında aldatılır. Çünkü bunları duyan kadın


"Len ben Jennifer'den Sharon'dan, Demi'den daha güzelsem senin gibi suratsız bir herifle ne işim var demi. Gider Tom Cruise ile beraber olurum."

...

Bazı aptal erkekler ki Türkiye'deki sayıları Danimarka'nın nüfusunun iki katıdır bizzat saydım kadınları kandırdıklarını zannederler. Başka bir kadınla beraber olmaya başlarlar ve hiç bir zaman yakalanmayacaklarını düşünürler. Bu kategorideki erkekler kadınlar tarafından ceza olarak aldatılırlar. İzleyelim.

"Mahmut gömleğindeki ruj lekesi ne böyle?"

"Hayatım söyledim ya bu gömleğin özelliği. Altı ay giyildikten sonra gömlekte ruj lekeleri oluşuyor."

Karşıdaki kadın aptal olmadığı için bir süre sonra erkekte boynuz oluşması kaçınılmazdır.

...

Bazı aptal erkekler hayattaki herşeyle ilgilenirler de bir tek beraber oldukları kadınla ilgilenmezler ki bu tür erkekler de aldatılmaya davetiye çıkarmaktadırlar. İzleyelim.

"Şakir biraz konuşalım mı?"

"Gazete okuyorum sonra konuşalım..."

...

"Şakir beraber çıkıp bir yemek yesek..."

"Arkadaşlarla halı sahada maçımız var sonra gidelim."

...
"Şakir benin şakiranın konserine götürsene..."

"Hüsamettin'le meyhaneye gidiyoruz olmaz..."

...

"Şakir sırtımı kaşır mısın?"

"Maç seyrediyorum. Kendin kaşı."

Efendim kendi kaşınan bu erkek türü bir süre sonra kadını bir erkekle yakalar. Muhtemelen olay anında erkek kadının sırtını kaşımaktadır.

...

Diyeceğim o ki hiç bir kadın durduk yere erkeği aldatmaz. Kadının elbette çok derin aldatma sebepleri de vardır. Mesela kadınların en büyük dertlerinden biri anlaşılamamaktır ki bu konuda da çok araştırma yaptım ben. Kadınları anlamak için çok çalıştım. Ne var ki bir sonuç elde edemedim. Bir gün kainatın sırları çözülürse kadınların da sırları çözülecektir.

...

Bu arada laf aramızda bendeniz de bir süredir bir hanımla beraberim. Kendisiyle düzeyli bir ilişkimiz var. İşlerimin yoğunluğu nedeniyle de iki haftadır arayamıyorum kendisini. Dün efendim sürpriz yapayım diye kendisinin evine gittim. Baktım perde açık. İçeride yakışıklı hani benim kadar olmasa da yakışıklı bir adamla dans ediyorlardı. Sonra adam şarap açtı. Birbirlerinin elinden şarap içtiler. Sonra da yatak odasına geçtiler. Bir anlam veremedim. Aklımda iki olasılık var. Sizce hangisi doğru bana bildirir misiniz?

a) Adam dans hocası bizimkeni dans öğretiyor. Aynı zamanda da şarap eksperi şarabı kontrol ediyor. Adama bakın maşallah aynı zamanda da mobilyacı yatak odası için bizimki ona sipariş verecek. Adam yerinde incelemelerde bulunuyor.

b) Bizimki adamla prova yapıyor. Hani elbise provası falan yapılır ya. Bizimki de adamla birlikte prova yapıyor. Yani benimle yaşayacaklarının provasını yapıyor. Ya da bu ikisi bana Nisan 1 şakası yapıyorlar. Ama aptal bunlar. 1 Nisan çoktan geçti.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Güzel bir anlatımdı. Ama bir gerçek varki hem erkekler hemde kadınlar aptal. www.esimialdatiyorum.com

Erkan ÇELEN 
 21.10.2010 18:04
 

ben insanları helekı ozellıkle kadınla anlamakta cok gucluk cekıyorum.benim dusuncem soyle uc cesıt kadın wardır bırı kadın gıbı kadındır her ne olursa olsun dımdık ayaktadır.aldatmanın erkege deılde en basta kendısıne ıhanet olacagını bıldıgı ıcın aklından bıle gecırmez.ıkıncısısewgıyı ılgıyı esınden bulamayınca baska yerlerde baska erkeklerde arar.ucuncusu ıse zaten o yolun yuolcusudur gozu gonlu doymaz yanı we rabbım kımsenın karsısına boyle kadın cıkarmasın bunlar adamı katıl bıle ederler.:(

kadir bayrak 
 09.06.2010 13:43
 

iki hafta boyunca aranıp orulmayan kadın hayatında kendisine değer veren ve kendisini düşünen bir beyefendi olduğunun farkına varamamış olmasın? Kadınlar siz erkeklerin zannettiği kadar kolay aldatamazlar emin olun !!!!!

caca 
 19.08.2007 19:49
Cevap :
Eminim ben sadece biraz dalga geçtim.  20.08.2007 23:49
 

Sen kendi sorunu kendin cevaplamışsın zaten, yukarıda 3. tür aptal erkeklerin aldatılma nedeninde!.. YORUMNOT: Gene de üzülme! Bilim her şeye değer arkadaşım! Bir ikinci yorumnot: Yukarıda yaptığın aptal erkek tasnifine rağmen bu şıkları vererek sen, -yazındaki karakteri kastediyorum, n'olur yanlış anlama, sen diye O'na hitap ediyorum yani- aptallığının derecesi konusunda yeni bir testi gerekli kıldın şimdi:-)

habişş 
 27.07.2007 20:22
Cevap :
Ya Habiş zaten ben Solohan'ım....  27.07.2007 23:34
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 159
Toplam yorum
: 1476
Toplam mesaj
: 287
Ort. okunma sayısı
: 1970
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğine..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster