Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kadınlar neden aldatır sorusuna ilginç yanıtlar

Kadınlar neden aldatır sorusuna ilginç yanıtlar

Yazdığım kitaplar için yaptığım çalışmalardan biri de “Aldatan kadınların aldatma nedenlerini;” araştırmaktı.

İşte aldatan kadınların ilginç yanıtları:

“Ben duygusalım. Eşimse çok kabadır. Evlendiğimizden bu yana bana bir demet çiçek bile getirmedi. Evlenme yıldönümümüz, doğum günüm gibi benim için önemli olan günler, onun için bir şey ifade etmezdi. Bir gün beni sevdiğini dahi söylemedi. Eve geldiğinde televizyon izler, yemek yer ve sonra da beni de beklemeden, gider yatardı. Ben bunları kabul edemedim. İnternette tanıştığım bir adamla eşimi aldattım. Sonra da vicdan azabı çektiğimden dolayı boşanma davası açtım. Çok pişmanım.

“Eşimi çok seviyordum. Bir gün yatak odamızda, onu en yakın arkadaşımla yakaladım. Bir daha yapmayacağına yemin etti. Ama vazgeçmedi. Sadece intikam almak için onu aldattım. Ama ‘keşke yapmasaydım,’ diyorum. Çocuklarıma karşı suçluluk duyuyorum.”

“Ben eşimin ilgisini çekip ‘kıskandırabilir miyim?’ diye, aldatmadığım halde onu aldattığıma inandırdım. Hiç aldırış bile etmedi. Ama bunu kullanıp, bana boşanma davası açtı.”

Bu yanıtlar bize; Kadınların daha çok, romantizmi yeterince yaşayamamalarından veya eşlerinden intikam almak amacıyla aldattıklarını gösteriyor.

Eşlerini aldatan kadınların çoğunluğunun çok mutsuz üzgün ve vicdan azabı içinde olduklarını gözlemledim.

Eşini aldatmayı düşünen birinin, yapması gereken tek şey boşanmaktır. Evlilik karşılıklı güven ve sadakat üzerine kurulabilir.

Cengiz Hortoğlu

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..