Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

14 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kadınlar ve iç çamaşırları

Kadınlar ve iç çamaşırları
 

Meğer, eski Mısır'da kadınlar kıyafetlerinin altına bir şey giymezlermiş..
Sadece köleler, dansçılar ve f.....r arkası ipli külotlar giyerlermiş..
İşte bunlar, çamaşır tarihinin ilk G-Stringleriymiş.
Yani önceden G-String'mi varmış?
Yooo
Varmış varmışş
Tabi ki yokmuş, ninem anlatırdı da inanmazdık..

Daha o zamanlarda M.Ö. 2000 de Adem'le Havva bile, çok dengeli beslenir, çok dengeli giyinirmiş.
Hatta terzileri onlara, iki incir yaprağından iki don biçer sonra da dikermiş..

Siz hiç entarinizin yada şalvarınızın altına yavuklunuzu sakladınız mı?
Nerede sizde o cesaret?

Eskiden hanımlar sevdiği beyleri giysilerinin altına saklarlarmış..
Eski kadınlar nedense heyecana pek bir meraklılarmış..

Soruyorum!
Hangi cinlikle, cinlerinizin içine saklayabilirsiniz şimdi sevgililerinizi?
Artık gerek yok ki.
Her şey ortada mı diyorsunuz?
Anlamaz olur muyum canıımm siz heyecanı hem seviyor hem yiyorsunuz..

1930'larda 'hafifleyen' iç çamaşırları, kadınları hem daha özgür hem daha seksi yapmış..
Oysa, Negligée ya da déshabillé adı verilen ince fanila-şort benzeri giysiler 1920'lerde kadınların en seksi iç çamaşırlarının başında geliyormuş.

Düşünsenize kızlar, meğer bizim ninelerimiz ne kadar seksi giyiniyorlarmış..
Lütfen bu konuda ısrar etmeyin. Düşünmek dahi istemiyorum.
Neyi Sabiş?
Dedelerimizin, ninelerimizi o halleriyle gördükleri zamanki hallerini.
Tekerleme gibi bir şey oldu değil mi? O yüzden burayı doğru yazdığımdan emin değilim.

Mini eteklerin altından görünen jartiyerler var ya hah işte onlar.
Jartiyer ilk çıktığı tarihlerde toplumun erotizme tahammül sınırlarını bayağı zorlamış diyorlar.. Resmen böyle yazıyordu.
O toplum, bu toplumu görecekti ki tahammül edebilmenin sabrına asaletine şöyle bir göz süzüp, brehh brehhh.
Diyecekti, yalan mıyım kızlar?

Erkek iç güdüsünün sınırlarını tehdit eden tek kadınca hareket, nedir diye sorsam?

1930'larda erotizm, kendini en çok çorapların bittiği yerle külot arasında kalan (sit alanı olan) yerde, bir kadının bacak bacak üstüne attığında ya da arabadan indiğinde gözüken o ince ten çizgisinde gösteriyormuş.

Buna ne deniyormuş biliyor musunuz?
Frikik mi?
Evet. Cevap: Frikik

Allah, Allah ben bu hafta Çarşamba pazarına da gitmedim.
Nereden aklıma geldi ki bu kel alaka konu şimdi?

Helal olsun bana hatırladım..

O gün anneler günüydü.
Ve ben anne olmadan önceki hallerimi hatırlamıştım..
Kendime izin verdim.
Genç kızlığımda ki gibi, vitrinlere bakmak ve öyle amaçsızca dolaşmak istemiştim..
Üstüme başıma kılığıma belki bir fikir olur diye de vitrinlere bakıyordum..
Baktım bakmasına ama boşuna..
Değil giyineceğim, örtüneceğim türden dahi bir entari modeli görememiştim, bulamamıştım kendime..

Bütün vitrinler, sanki iç çamaşırları görücüye çıkıyor gibiydi..
Dışlarına bunları giyiyorlarsa, içini de siz hayal edin gayri diye de düşünmüştüm..

Demek ki bizim kadınımız, bizim kızımız bu yüzden, beli dizinde, yakası göbeğinde giyiniyormuş..
Onun için görünüyormuş dedim, ’’olmayan pantolondan olmayan don.’’

Ben bunları düşünürken, birdenbire, Nişantaşı'ndaki mağazanın önünden sanki aldı beni bir güç, götürdü attı, taa Mısır'a.

Ve öğrendim ki...........
İç çamaşırı, eski suç ortağı erotizm olmadan asla yaşayamazmış..

İç çamaşırının tarihinden söz etmişken ''iç çamaşırı ve sinema'' sinema tarihinde de yerini almış, bunu ayrıca bir başka yazımda sizlerle paylaşacağım...

Ne diyebilirim ki Allah aç açık bırakmasın ve zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim..

Sabiha Rana

Fotoğraf: http://galeri.milliyet.com.tr/

İç çamaşırıyla ilgili kaynak bilgi: http://www.iccamasiri.com/history.htm

Gönül notum:Bu yazımı daha evvel paylaşmıştım.. 2. defa neden mi? Son günlerdeki okunma oranlarını kendimce kontrol etmek istediğimden.. Bakalım dedim kendi kendime bu günlerde de normal resimli ve konulu bloglar mı yoksa anormal resimli ve cinsel içerikli bloglar mı daha fazla hareketlilik gösterecek. Çünkü Allah var ya efendim son günlerde bu tür yazı ve resim kullanılmadı blogta..

Yüksek anlayışınıza saygılarımla..

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..