Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kadınlara bir şiirlik saltanat

Kadınlara bir şiirlik saltanat
 

İnternet sayesinde çok güzel, çok değerli, çok bilgili, çok renkli dostlarla tanıştım. Herbirinin farklı özellikleri var. Semiramis Hanım, benim "sağduyu"mdur!

Önemli kararlar arifesinde yada içinden çıkamadığım sorunlarla karşılaştığımda ona danışırım. Ona sorarak, onun söylediklerini uygulayarak verdiğim kararlardan hiç pişman olmadım. O, "Şiir Parkı" adlı sitenin, sahibesi ve mimarıdır. Bu gün bana bir şiir göndermiş, bayıldım! Aslında 8 Mart'ta tüm kadınların bu şiiri okumasını isterdim. "Bir şiirlik saltanat"ı onlara çok görmeyerek...


HANIMIM

Ne söylerse çıkmam onun sözünden

Ne arzu ettiğini keşfederim gözünden

Saygı gösterip ona sabah erken kalkarım

Ortalığı süpürür sobamızı yakarım

Çayımızı hazırlar soframızı kurarım

Bu arada uyanır sultanlar gibi hanım

İbriği tası alıp eline su dökerim

Hizmetimi beğenir takdir eder şekerim

Evi badana eder duvarları sıvarım

Elimden her iş gelir tahtaları ovarım

Sinirliyim titizim terstir biraz damarım

Yırtık sökük gördümmü hemen alır yamarım

Sporu çok severim salıncağı sallarım

Çocuk doğdu doğalı idmanlıdır kollarım

Biraz müşkülpesendim her yemeği yiyemem

Gururluyum hanıma şunu pişir diyemem

Ev işine karışmam herkes gibi aşırı

Haftada bir yıkarım biriken çamaşırı

Kimseye boyun eğmem temizlerim ocağı

Misafir günümüzde toplarım dört bucağı

Hanıma fincan cezve getirdim Kahire' den

Kahve pişirmem için çağırır daireden

Dalar karıştırırsam şekerliyle sadeyi

Oklavanın altında veririm ifadeyi

ALINTI

 
Toplam blog
: 98
: 742
Kayıt tarihi
: 24.06.06
 
 

Okuyan, gözlemleyen, yorumlayan, öğrenmeye ve öğrendiklerini uygulamaya çalışan; doğayı, insanları, ..