Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kadınlara saygıdan bahsedenlerle saygısız davrananlar aynı kişiler

Kadınlara saygıdan bahsedenlerle saygısız davrananlar aynı kişiler
 

Benim yazılarım acıtır; çünkü durum değerlendirmesi yapmıyor, hesap soruyorum. Benim insanlara alışmam çok zor, kendimi farklı bir gezegenden gelmiş gibi hissediyorum; ancak insanlar bana alışmalı çünkü yakalarından düşmeyeceğim. Püskülüm yok ama püsküllü belanızım, yazılarımı okumadan da duramazsınız; çünkü herkese kendisiyle ilgili mesaj yollarım. Biliyorum beni ciddiye almazsınız ama yine de ne diyor bu adam diye meraktan bakarsınız!

Bu kanıya kendim üzerinden vardım. Ben saygı kavramını zaten kabul etmeyen biriyim. Tamam, kadınlara yaklaşırım ama başka nedenlerle. Davranışlarımda saygı yoktur. Fakat dikkat ettim böyle bir saygı disiplini içine girmediğim halde kadınlara karşı hiç kaba ve saygısız olmamışım.

Tabii ki bu halim yukarıdaki yargıyı değiştirmeye yetmiyor, haklı olsam bile kim beni dinler.

İnsanların tüm sahtekârlıkları deşifre olunca (e sahtekârlık da bazıları için gerekli olunca) öyle bir yol seçildi ki değil sizden şüphe edilmesi gurur kaynağı da oluyorsunuz. Tabii ki bunu genellemiyoruz, elbette kadına gerçekten saygı duyan insanlarımız var. Ama bu öyle bir şey ki gerçeğini sahtesinden ayırmak mümkün değil.

Hani kadını aşağılayan bir şekilde konuşsa anlarsınız, baş tacı ediyor. E böyle olunca bunların kadınlara kötü davranacağı aklınıza gelmiyor. Üç beş sapığı tecavüzcüyü zaten biliyoruz. Milyonlarca kadına sadece bunlar mı kötü davranıyor? Baksanız toplumun %95’i kadınları koruyor. Ama öbür yandan milyonlarca kadın işkence görüyor, aşağılanıyor. Yani toplumun yarıdan fazlası kadınlara kötü davranıyor.

Bir konuda çok konuşan, şikâyet eden kişilerin o durumla ilgilerinin bulunduğunu hayat bana öğretti. Toplumda kadınlara saygıdan bahseden kimselere dikkat etmek lazım. Niye ayırıyorsun, saygı kadın olsun erkek olsun herkese gösterilir. Ben bu kişilerin bu davranışı maske olarak kullandıklarını düşünüyorum. Ve kim kadınlarla ilgili bu tarz konuşuyorsa…

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..