Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '08

 
Kategori
Eğitim
 

Kadınlara ücretsiz eğitim fırsatı

Kadınlara ücretsiz eğitim fırsatı
 

Girişimci olmak isteyen kadınlara fırsat!


AB fonuyla finanse edilen kadın girişimciliğini destekleme projesi başladı. İşini büyütmek isteyen ya da iş kurmak isteyen kadınlar ücretsiz olarak 9 ilde yürütülen bu proje kapsamında eğitim alabilirler.

Bu amaçla, Türkiye, Esnaf ve Sanatkarlar Konfederasyonu (TESK), Esnaf ve Sanatkar Odalar Birlikleri (ESOB) aracılığı ile 25 ilde Kadın Girişimciliğini Destekleme Merkezleri kurmaktadır. Bu merkezlerde, 2008 yılı boyunca 4,500’den fazla kadın girişimcilik ve yönetim eğitimleri ile danışmanlık ve rehberlik hizmetleri alacaktır. Yerli ve yabancı eğitmenler ve uzmanlardan oluşan oluşan bir Teknik Destek Ekibi de tecrübe ve yetkinlikleriyle proje süresince Kadın girişimci adayları ile girişimcilere destek olacaktır.

Bu çerçevede Adana, Ankara, Antalya, İstanbul, Konya, Manisa, Malatya, Nevşehir, Samsun’da 9 Kadın Girişimci Destek Merkezi, ayrıca Amasya, Balikesir, Düzce, Erzurum, Eskişehir, Hatay, Kastamonu, Kırklareli, Muğla, Ordu, Tekirdağ, Tokat, Tunceli, Sivas, Uşak, Yozgat ise 16 bağlı merkez iş hayatında girişimci olarak yer almak isteyen ve girişimci kadınlarımıza destek olmak üzere faaliyet gösterecektir. Merkezler ve bağlı merkezler bulundukları yerdeki ESOB bünyesinde faaliyet göstereceklerdir.

http://www.kadindestek.com/index-tr.html adresini tıklayarak detaylı bilgi alıp, bir müracaat formu doldurmak gerekiyor.

İş kurmaya hevesli kadınlar bu programı kaçırmayın derim!

 
Toplam blog
: 144
: 1429
Kayıt tarihi
: 12.09.07
 
 

ODTÜ İşletme mezunuyum, felsefe bölümünde master eğitimi aldım, uzun yıllar bankacılık ve finansm..