Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '08

 
Kategori
Haber
Okunma Sayısı
610
 

Kadınları "Burka"lamalı...

Kadınları "Burka"lamalı...
 

Burka'ya sokacağız ya, modeli böyle olsa mı ki?


Bu gün Pazar...

Tatil günü, iş güç yok ya (sanki başka gün var da) oturdum düşündüm ve sonunda bir karara vardım.

Ben <ı>“Kadınları eve kapatacaksın, burunları bile dışarı görünmeyecek. Eğer illa ki dışarı çıkmaları gerekirse, bu kez türban mürban hak getire, burakaya sokacaksın…” diyorum…

Bu <ı>“Deme” bana, benim gibi düşünen bir adama yakışıyor, yapışıyor mu?

Yok… Ne yakışıyor, ne de yapışıyor. Daha da ötesi, kendimi böyle bir düşünceye kaptırmaktan alıkoyamadığım için de ayrıca kınıyorum.

Evet, yanlış okumadınız, kendi kendimi kınıyorum…

Ama gelin bir de sorun bakalım, ben niye böyle düşünüyorum.

Öyle bir kadın ki, işi gücü yok, televizyonlardaki kadın programlarını geziyorlar. Katıldığı bir tarafa, mikrofonu eline aldığında abuk sabuk konuşmalarına ne demeli? Evlenmek için çıkanları saymıyoruz daha…

Tarak, Özcan Deniz… Ne bileyim ben benzer şarkıcılar.

Konserlerini gördünüz mü?...

Kadınlar, kızlar şarkıyı dinlemeyi bir tarafa bırakıp ciyak ciyak niye bağırırlar, doğrusu anlayabilmiş değilim. Erkek milleti de tam tersi, kadın sanatçıların konserlerinde aynı…

Tesettür defilesinin fotoğraflarını gördünüz mü? Başı poşetlenmiş, üzerinde gömlek, kıçında bulicin pantolon, ayağında soket çorap, spor ayakkabı. Pantolon ile çorabın arası bacak ortalık yerde. Kendisine sorarsanız, tesettürlü…

Sonra, bir müzik yarışması…

Hep bir ağızdan bir bağrış, çağrış…

Tür-ki-ye… Se-nin-le… Gu-rur… Du-yo-yor…

Abi… Bu adam (Kadın ya da erkek, fark etmiyor) bir programda yarışıyor, nesiyle guru duyuyor Türkiye, orasını anlamıyorum. Türkiye’ye, kendisi ile guru duyması için ne gibi bir katkı sağlıyor?

Bu nasıl bir kadındır ki, bir herife üçü birden <ı>“Kadınlık” yapıyor?

Bu noktada haklı olarak bir soru soracaksınız bana…

Peki, <ı>“Erkek” cinsiyetinin kadından farkı var mı?

Vallaha haklısınız… Al birini vur ötekine…

Hatta duyuyor gibi oluyorum <ı>“Müslüm Gündüz, Ali Kalkancı” gibiler ne olacak?...

Hadi onlar bir tarafa, Sayın Başbakan’ın <ı>“Her aileye üç çocuk” sözünü yanlış anlayarak <ı>“Üç tane karım var” diye gerine gerine söyleyen, kendine evinde <ı>“Özel kerhane” kuran, ama din iman lafları il ve Kuran’dan ayetler söyleyerek cebini doldurana ne demeli?

Hadi onu da geçtik, televizyonlara çıkacaksın, dinden, imandan, ahlaktan söz edeceksin, kendinden 50 yaş küçük birisiyle evleneceksin, o da yetmeyecek, 14 yaşındaki bir kızla cinsel ilişkide bulunacaksın…

Bunlara ne yapmalı, değil mi?

Soru bu olmalı…

Bana kalsa, çözüm kolay…

Asacaksın, keseceksin… Desem acaba işin kökü kuru mu?

Yok… Kurumaz, aksine daha da güçlenir, sanki bahçeden maydanoz kesiyor gibi, arkası daha güçlü gelir. Çözüm, tek bir yerde…

Eğitim ve özellikle de <ı>“Kadının eğitimi”nden geçiyor…

Kadını eğitirseniz, bir erkeğe üçü birden cinsel azgınlığına çare olmaya kalkışmazsa, toplum içindeki gerçek yerini, saygınlığını ve etkinliğini anlatırsanız, sorun kökünden çözülür.<ı>

Ama Müslüm’lere, Kalkancıl’ara, tesettür modacılarının çıkarlarına hizmet ederlerse, hiçbir amacı, faydası olmayan kadın programlarında boy göstermeye devam ederlerse…

İşte o zaman “Burka”yı da hak etmiyorlar mı sizce?

Eğer <ı>“Kadın eğitimli olursa, erkeği de eğitir” diyorum.

Bana göre her şeyin <ı>“Anası” kadın…

Pazar günü yanlış düşlünü sürçülisan ettiysek affola…

Dünyanın çivisi çıktı, farkında değiliz...

27 NİSAN 2008

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Hırsızın hiç mi suçu yok yani ! Kadın kendisine eğitim fırsatı , olanağı veriliyor da red mi ediyor ?İş fırsatını geri mi çeviriyor ?Gördünüz işte, adamlar yeni Sosyal Güvenlik yasası ile kadının çalışma hakkını ne hale getirdiler . Tüm kurum e kuralları ile ERKEK EGEMEN TOPLUM VE SİYASET kadını eğitir mi, eğitim hakkını destekler mi sanıyorsunuz. Özelikle yaratılmak istenen model bu işte ! Erkeğe mahkum kadın modeli. İşsiz, eğitimsiz, güçsüz , çaresiz kadınl modelleri üretilecek ki bol bol....Üçer beşer seçsinler hazretler. Adamların 14'lütklere göz koymasına neden şaşıyorsunuz ki, devletin başındakiler de öyle almamışlar mı hanımlarını? Kadının eğitimi, kadın dernekleri tutturmuş gidiyorsunuz. Bu iş sistem meselesi sistem. Ve sistem dört nala tersine gidiyor işte. O aşağılık yaşamı kabul eden kadınlar başta olmak üzere, herkesin gözü aydın olsun!!!Bizim de bi dolma patlama noktamız var , size rasgeldi efendim.Siz beni anlarsınız. Sevgi ve aydınlıkla...

Neşe İleri 
 28.04.2008 14:19
Cevap :
Sayın Neşe EVRİM... Vallaha ben bir şey tutturmadım. Sadece "Öneri" düzeyinde bırakıyorum artık. Demem o ki, kadın eğer eğitimli olursa, erkeği de eğitir... Maden çok sinirlendiniz, geri aldım sözümüüüü... Vazgeçtim, döndüm... Sizi anca "Burak" paklar... Saygılarımla... İBRAHİM PEKBAY Not: Son söz, sizi daha da kızdırmaya yönelik "Tahrik" cümlesidir... Tabi affınıza sığınarak...  28.04.2008 15:04
 

Abi yazinizi okurken hep icimden "yaa bana bi (sadece bi) eglence medet" gecti. Sagolun. Civi böyle cikar. Sagolun.

pirmete 
 27.04.2008 18:00
Cevap :
Sevgili Pirmete... Eğlenceden medet ummayalım derim. Çiviyi de bi çakabilsek yerine. Saygılarımla... İBRAHİM PEKBAY  27.04.2008 18:03
 

ya vallahi şoktayım. O haberi duyduğumda irkildim. Hâni diyorum ki taciz maciz deseler teknik olarak mümkün de, tecavüz fiziksel olarak mümkün mü acaba. Yâni 78 yaşında? Aksi ispat edilinceye kadar herkes masumdur peki...Görülmekte olan dava hakkında konuşmamalıyız peki..Peki bekleyelim o zaman??? Ben bu işten bi cacık anlamadım yaa neyse.

Baver Ergun 
 27.04.2008 14:39
Cevap :
Sayın Baver ERGUN... Olay, yeni bilgilere göre, tecavüz değil(miş)... Ama, ortada cinsel birşey olduğu açık. Bakalım sonu nereye varacak. Teşekkür ederim... Saygılarımla... İBRAHİM PEKBAY  27.04.2008 14:56
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 1104
Toplam yorum
: 2655
Toplam mesaj
: 212
Ort. okunma sayısı
: 911
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster