Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadınları baştan çıkarma ve daha fazlası... - KarizmaSırları.com

Sanırım biz erkeklerin tarihi takıntılarının başında geliyor kadınları baştan çıkarma arzusu…

Şu an kimi okurum inkar ediyor, kimisi “elbette öyle” diyor, başka bir azınlıksa bunu aşmış durumda…

Aşmış derken yani “gerçekten aşmış”, mutsuz bir uzun süreli ilişki ya da evlilik yaşayanları kast etmiyorum.

Aşmış derken “ben ilgilendiğim konuda (müzik, basketbol ne ile ilgileniyorsa) en iyisi olacağım” diyen “olmuş erkek”leri kast ediyorum.

Ve bu onları en çekici insan yapıyor.

Her insan dünyada bir tek şeyi arar: mutluluk…

Kimisi mutluluğun parayla elde edileceğini düşünür.

Kimisi için mutluluk kadınları elde etmektir.

Ünlü olmak, yeni bir araba, daha büyük bir ev…

Bunlar anlık mutluluklar getirebilir sadece insana.

Bu saydıklarım ego tatmininden ibarettir.

Geçen gün bir dostumla bu konuda beyin fırtınası yaptık. Ve ego tatmininin derin ve en kapsamlı anlamını düşündük “daha fazlasını istemek” olduğuna karar verdik.

Eğer sen de bir şeyi istiyor ve onu elde ettikten sonra daha fazlasını istiyorsan, bir kabusun içinde, bir kısır döngü de yaşıyorsun dostum…

Eğer bu dünya da mutluluk istiyorsak bunun yolu hayatımızda denge oluşturmaktır.

Mesela sosyal iletişim de ne şaklabanlık yapmalı ne de çok ciddi olmalı, sadece espirili olmalıyız ve özgüvenli.

Ne çok kaba olmalı ne de ezik, kendine değer vermeyi ve sakin özgüveni öğrenmeliyiz.

DANIŞAN SORUSU:

merhaba

ben 19 yaşında bir erkeğim.
şu âna kadar hiç sevgilim olmadı.

iki platonik aşk yaşadım ki ilki baya kötüydü.
ikincisinde doğru insanı seçmiştim ama bu sefer o istemiyordu...

neyse, şimdi bir üni.de hazırlık okuyorum, sınıfımda sevdiğim bir kız var. Her öğlen birlikte yemek yiyoruz sayılır.
zevklerimiz yakın gibi: şarap seviyoruz, o beyaz ben kırmızı.

üç haftadır falan böyleyiz, birlikte okul dışında da 2 kere görüştük.

şimdi sadece beklemeli miyim?

yani bunu derken şunları da hesaba katalım;
arada saçın çok güzel gibi şeyler söylüyorum ya da elimi omuzuna atıyorum. ama çok karşılık da alamıyorum.

Teşekkürler....

YORUMUM:

Seni çok iyi anlıyorum, kaç kez platonik ilişki yaşadım bilmiyorum.

Çekiciliğin kadınlarda ve erkeklerde nasıl işlediğini öğrenmen gerek. Bunun için bir çok seçeneğin var. Forumumuza üye olabilirsin. Orada 150 kadar makalem var. Websitemin Ana sayfasında gösterilen Çekicilik Eğitimine üye olabilirsin, her bir kaç günde bir forumda olmayan seçme makalelerimi eposta adresine yolluyorum. Forumumuz ve çekicilik eğitimi tamamen ücretsiz.

Ama çekici bir hayat oluşturmayı, gerçekten somut ve kullanılabilir en iyi bilgileri edinmek istersen websitemde ürünler bölümündeki yayınlarıma göz atabilirsin.

Aklına takılan başka her hangi bir şey olduğunda bana yazabilirsin istediğin zaman.

DANIŞAN SORUSU:

Ricci hayırlı akşamlar, vaktin olmayabilir o yüzden direk sorayım uygun olduğunda cevaplarsan sevinirim
Benimle ilgilenen bir kız var ilgileniyor şimdiye kadar 2 gün ard ardarda buluştuk, sence ne kadar süre sonra sevgililik konusunda hamle yapmalıyım ortalama

YORUMUM:

Çekicilik ve hoşlandığın kadını baştan çıkarma konusunda bir sonraki adıma geçmek erkeğin görevi. Ama ZAMANINI BİLMEKTE aynı şekilde.

1. buluşmada böyle bir şeyi tavsiye etmem. İlk buluşma aslında birbirini daha iyi tanıma amaçlıdır sadece, bir randevu gibi düşünme bunu. Eğlenceli bir aktivite olarak düşünürsen daha yararlı olur, birbirinize uygun olup olmadığınızdan emin olmak için buluşuyorsunuz, çıkmanın anlamı budur.

Ama biz erkekler aceleciliğimizden bundan daha fazla anlam yüklüyoruz ilk buluşmaya, aşırı beklenti aşırı heyecan demek. Aşırı heyecan da bocalama...

Demem o ki şimdilik sadece eğlen.

Adım adım gerçekleşmesi lazım her şeyin.

Güven oluşturma bölümü 4 safhadan oluşuyor.

1. Sosyal dokunma (omuzuna dokunmak, elinin tersiyle dokunmak)
2. Arkadaşçıl dokunma (kol kola girme gibi)
3. Romantik dokunma (el ele tutuşmak gibi)
4. Seksüel dokunma (öpüşme)

Yapman gereken tek şey ilgi işaretlerine dikkat etmek, bu işaretlere göre yavaş yavaş ilerlemek, bir sonraki safhaya geçmek.

Doğallar pat diye yapıyor oluyor, diye düşünmek çok yersiz. Kadın erkek ilişkilerinde her şey mümkün.

Ama en garanti ve en sağlıklı yolları öğreniyorsun sen. Kalıcı başarıyı öğreniyorsun... en azından benden.

Yakında tekrar görüşeceğiz,

Ricci

KarizmaSirlari.com

kadınları baştan çıkarma

 
Toplam blog
: 4
: 676
Kayıt tarihi
: 24.02.12
 
 

Ricci, www.karizmasirlari.com adresinde 16 yıldır çekicilik bilimi ve iletişim psikolojisi üzerin..