Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '12

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
17833
 

Kadınları esir etmenin yolları 1

Kadınları esir etmenin yolları 1
 

Karşındaki, hele de espirili bir kadınsa, muzipliklerin, küçük yaramazlıkların hiç bitmesin! Olur mu benim güzel kardeşim?


Biliyorsun ki güzel okuyucum, bundan bir süre önce " Erkekleri esir etmenin yolları " başlıklı bir yazı dizisi kaleme almıştım. Sevgili Vatan Sezer: " Kadınları esir etmenin yollarını " da yazın dese de, doğrusu, bu konuda fazla istekli, çok da gönüllü davranmamış, " kadınları esir etme " konusuna, mesafeli yaklaşmıştım.

Ancak, düşündüm ki, hiçbir şeyi yazmaktan çekinmeyen bana, " Kadınları esir etmenin yolları " nı yazmaktan çekinmek, hiç de yakışmazdı. Çünkü ne de olsa ben, cüretkar bir adamdım.

Bu düşüncelerle oturdum, başladım yazmaya... Allah rast getire... Kalemimin yüzü kara çıkmaya!...

1 - Belirsizlik: Kadınlar, kendileri belirsizlik yaratmaya, gizemcilik oynamaya bayılırlar. Ancak onları kendi silahıyla vuran bir adam, önce deli olmalarına, sonra da adamlarının en gözde esiri olmalarına yol açar!

2 - Umursamazca davran!: Bir kadını deli etmek, kulun kölen etmek istiyorsan eğer, ona olabildiğince umursamaz davran adamım... Umursanmamak herkesi deli etse de, hele de, güzel, bakımlı, kendine güvenen bir kadını umursamamak, kadının, en çok da " Acaba yeteri kadar güzel değil miyim? Ben çekici bir kadın değil miyim? " kuşkusuna düşmesine yol açar. İşte hedefi 12'den vurdun sen! O saatten sonra, kendini sana kanıtlamaya çalışacak kadın, seni baştan çıkarabilmek için, bilsen ne numaralar çevirir!

3 - " Nerdeydin, ne yapıyordun, kiminleydin? " sorularının hiçbirine cevap verme. Versen de, cevapların hep kaçamak, belirsiz, soru işaretleriyle dolu olsun. Merak, bir kediyi, bir de kadını öldürmüş! Merakından deli olan kadın, gözünün içine bakar; attığın her adımın peşinden koşar.

4 - Bazen üzerinde kazara! bir kadının saç teli kalsın, bazen de gömleğinde nerden geldiğini bilmediğin! bir ruj lekesi olsun. Hele de kadın senden gerçekten hoşlanıyor, ama sana açılmaya bir türlü cesaret edemiyorsa, seni kaybetmeyi daha fazla göze alamayacağından, kalbinde, kafasında neyi var, neyi yoksa önüne döküverir! Döktükleri kadının, senin en kıymetli hazinendir! O hazinene gözün gibi bak! Kıymetini bil, hazinenin de, kadının kalbinin de; olur mu benim canım, benim aslan arkadaşım?

5 - Deli gibi kıskansan da, asla belli etme! Nedendir bilinmez, en çok da kadınlar, ne kadar sevildiklerini ne kadar kıskandıklarıyla anlamaya çalışırlar. Kıskançlığını gerçekten kontrol edebildiğin, gizleyebildiğin gün, kadınını da teslim aldın demektir! Sevdiğin kadın, sana hayırlı olsun canım!

Nasıl? İyi gidiyor muyuz hanımlar ve beyler? Bakalım bu yolun sonu nereye çıkar? Yolun sonunu merak eden, efendi efendi, hanım hanımcık bu dizinin devamını izler. Beğenmeyene zaten sözümüz yok. O da gider, başka bir yazıda kendi dalgasına bakar. Olur mu arkadaşlar?

Not: Yazıda kullandığım resmi internetten aldım. Ama sabah sabah, henüz afyonum patlamadığından! resmi nerden aldığımı unuttum! N'apalım? Bu defalık da böyle olsun!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Valla tespitler doğruda ... Bu kaçma kovalamacanın sonu yok ki cem Bey ?? bir süre sonra yeniden yeni yüzlerle başlıyor her şey dolayısıyla .... Beyhude çaba gibi geliyor bana. Ve bence doğrusu kendin olabileceğin bir şeyleri yakalayabilmek . Kendi adıma umutluyum sanırım Huzur Evinde yaşadığım sıralar bulabilceğim ... Şimdi müsadenizle diğer yazılarınızı okumak üzere yorumumu sonlandırıyorum . Sevgiler..

ENGIN D 
 31.07.2012 11:26
Cevap :
Kendim olabilmek, kendimi olduğum gibi anlatabilmek, benim için de çok çok önemli... Hatta yazma nedenlerimin en birincisi... Bu konuda karamsar olup, enseyi karartmayaysa hiç gerek yok bence. İyimser olduktan sonra, her şey nasıl olsa yoluna girer. Cemce sevgilerimle...  31.07.2012 15:08
 

Cem bey böyle bir yazıyı bekliyordum doğrusu.Ayrıca teşekkür ederim. İzindeydim bazı yazılarınızı print yaptım servisde okuyacağım. Çok madde yazmana gerek yok Bir bayana hergün 5-6 defa seni seviyorum demen yeterli....saygılar

Vatan sezer 
 30.07.2012 8:53
Cevap :
Dedim gitti o zaman!... Yazılarımı okuyacağınız arkadaşlarınıza da, benden selam söyleyin lütfen. Gülen Adam selamlarından olsun söylediğiniz selamım... Yazdıklarınız, verdiğiniz ilham ve fikirler için de size ayrıca teşekkür ederim.Cemce sevgilerimle...  30.07.2012 18:02
 

islemez caktimi yildizlari sayarsin ! Saglik ve saygiyla

Newyorker 
 26.07.2012 22:19
Cevap :
Bana yıldızları saydıracak bir hatun kişi, daha anasının karnından doğmadı..! Kodum mu oturturum valla! ( Hürrem Sultan hariç! O Koca Kanuni'ye bile kök söktürmüş!) Cemce sevgilerimle...  26.07.2012 22:47
 

valla bu sölediklerinzn hepsini yaşadım ne kdr doğru tespitler ha ama o bunların kıymetini bildi mi sizin de bahsettğinz gbi kalbin ve hazinenin... hayır :) yaşınızın da getrdiği deneymlerle çok güzel tespitlerde bulunmuşsunuz ellerinize sağlık belki aynı deneyimlere sahip olsaydnz bilirmiydi acb :)iş işten geçtikten sonra da çok geç .

özlem parlak 
 26.07.2012 19:57
Cevap :
Bunca tecrübeme rağmen, rahatça diyebilirim ki, kadınları tanımak gerçekten zor... Her yaşın da kendine göre ayrı bir zevki, ayrı bir tadı, ayrı bir güzelliği var; evet... Gençken ben, bu kadar bilgi, bu kadar tecrübe sahibi olabilseydim eğer, sevdiğim her kadını elimde, yanımda tutabilirdim heralde... Bunca yaşadığım yıla rağmen, bu gün de, " Gitmek istiyorum ben." diyen hiçbir kadınıma, dur demem, kal demem ben. Çünkü: zorla elimde tutamayacağım bir tek şey varsa, şu yalan Dünya'da, o da başkalarının özgürlüğüdür. Hele söz konusu olan sevdiğim kadınımın özgürlüğüyse, benim için akan sular da hayatta durur. Benim kadınım ne istiyorsa o olur; her zaman ve her şartta... Cemce sevgilerimle...  26.07.2012 21:22
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1235
Toplam yorum
: 3507
Toplam mesaj
: 73
Ort. okunma sayısı
: 1704
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster