Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '15

 
Kategori
Magazin
 

Kadınları Kandırmak İçin Yaratılmış 4 Çeşit Çakma Erkekcik...

Kadınları Kandırmak İçin Yaratılmış 4 Çeşit Çakma Erkekcik...
 

Ah şu çakma Erkekcikler...!

 
Önceki yazımda biraz fazla bayanların üzerine gitmiş gibi oldum... Aslında tam tersi, bayanları eleştirirken bunların %50'si erkeklerden olduğunu da yazımda satır aralarında hep işledim... Bayanlar kötü, erkekler melek dersem tamamen doğanın kanuna aykırı bir işlem olmuş olur:) Özüne inersek, bayanlar çiçek, erkekler böcek diyebiliriz. Ama bunun cevabı da son bir kaç yıldır değişti sanırım, artık yeni cevap; "Sen aşkı, çiçek, böcek, güneş, bulut sanmışsın..."
 
Yeterince espri ve ti'ye aldım, artık gerçeklere dönmek şart... 
 
Asıl konudan önce şunları söylemek istiyorum. Herkes ortada ben adamım sapına kadar terimini söylüyor, merak ediyorum ne sapı, doğrusu? Enginar sapı mı? Armut sapı mı? Bayanları sırf yatağa götürebilmek için, seni seviyorum, benim imkanım tamamen senin, ev, araba, tatil vs... yalanlarıyla kendilerine inandırıp, sonrasında arkadaşlarına şu kızla şöyle oldum, bu kıza şunu yaptım havasını attığında kendilerini adam sanan, adamcıklar var maalesef... Tamam tüm bayanlarımız çok iyi niyetli, çıkarsız bir ilişki istiyor demiyorum ama her insan her seferinde acaba bu doğru mudur diye düşünür... Tabii biz erkekler olarak, hedef odaklı olduğumuz için, istediğimizi elde edince, yenisi gelinceye kadar baş üstünde tutup, yenisi gelince Arda Turan gibi, en iyi şutumuzu çekiyoruz ;)
 
Biz erkekler aslında bu olayın çıkış noktasıyız diyebilirim. Ne yapıyorsak ya azgınlığımızdan, ya sonradan görmeliğimizden, ya da doyumsuzluktan yapıyoruz... Bakıyorsunuz adam evli, dışardan ne kadar güzel bir tablo sergilerken, iş saatleri içerisinde yüzlerce kızla sohbet, akşamları arkadaşlarımlayım ayağıyla sabahlara kadar gezme tozma, eşleri de evde masum kız evde stili, pineklemeye devam ediyor... Şimdi şunu soracaksınız; Acaba bunu yapan adam mı hatalı? Yoksa bunu anlamamazlıktan gelen kadın mı hatalı? Tabii ki de kadın hatalı, fakat bu yazımda kadınlara yüklenmeyeceğim için, erkeklerle alakalı konuları ele alıyor olacağım... ;) 
 
Eee yengemiz, dayımızın gecelerde bir gezen tilki edasıyla gezmesine izin verdiği için, önüne gelen her kırlangıca, kuzuya saldırıyor... Kimisi evli olduğunu biliyor, kimisi bilmiyor... Aslında bazen erkeklere de hak vermek gerekmiyor mu? Adam küçüklüğünde evleniyor kızla (genelde durumları olmuyor, veya zengin bir aile mensubu fakat baskıcı bir yapıya sahip), kadınla geçen 10-20-30 vb. sene sonrası erkek doğal olarak sürekli aynı formda kadınla kala kala sıkılıyor... Kadında ne de olsa adam benimdir diye çokta umursamamalar, eskisi gibi heyecanlı hareketler yapmamalar, kıskançlık gösterileri yerine güven gösterilerine yer vermeler, ve bunun gibi yüzlerce sebepten dolayı adam kendini sokaklara atıyor... Önüne gelene aşkım, canım, cicim, eve gelince de ağır aile babası modu :) Etrafımda böyle insanları çok görüyorum, elbette sizlerde görüyorsunuzdur. Şimdi soruyorum, ortam yapmaya çalışan bir bayan için durumu yerinde, evli olmasından dolayı akşam eve gitme zorunluluğu olan, zırt pırt arayamayan bir erkekle mi olmak istersiniz? Yoksa bekar, sürekli seni arayan, aşk moduna bağlayacak birini mi? Tabii ki de 1.şık daha elverişli oluyor... 
 
Tamam evli erkekleri yazdık yazmasına, fakat onları asla yargılamıyorum çünkü onlara izin verenler gene kadınlar... :) Önceki yazımdaki gibi kadınların var olmasından ötürü, bu tarz erkeklerde son zamanlarda inanılmaz fazlalaşıyor... Erkeklerde diyor ki, nede olsa evliyim, evde hanım mı hanım, çocuk mu çocuk, hayatta bırakmam karımı, gelen kızlara sınırsız imkan, para, mülk ve rahatlık sağlarım ama benim özelime girmediği sürece:) Şimdi böyleleriyle olan bayanlar, sonra bekar erkeklerle olmak istemiyor haklı olarak, bekarlara karı boşamak kolaydır... Baba parası yemeyen bir erkek bir bayana asla böyle özerklik sağlamaz, sadece güzel tatiller, güzel imkanlar sağlar bittiğinde çeker gider... 
 
Peki ya bekar erkekler???
 
Bazılarıysa bu konudaki erkekleri hiç mi hiç anlamıyorum, çünkü bu gerçekten türünün son örneği ve iğrençler diyebilirim; başta kadını tavlamak için her şeyi yapıp, sonrasında bir anda işlerinin kötü gittiğini veya babasınından para alamadığını söyleyip, kadınlardan para almaya çalışan erkekler diyebilirim :) Gittiği yerlerde bayana ısmarlatmaya çalışanlar, 3'ün 5'in hesabını yapan, çakallık yapıp, kadınların parasını yiyen erkeklerden ben bile tiksiniyorum. Bunlarda kadının sadece parası için birlikte olup, aşk naraları atan tamamen 0 hücresi olan, tamamen yaşayan bir mahlukat diyebilirim... Türünde tek bu cibiliyetsizler ;) Bunları yazıp, moralimizi bozmak istemiyorum :)
 
Bazıları baba parasıyla altına son model bir araba, iyi bir kredi kartıyla tüm dünya onlara hizmet ettiğini sanıyor:) Genç kızlara sürekli vaadler, salon tipi adamı imajları ve çok bonkör görünen tavırlarıyla herkesi iyi etkiliyorlar. Tabii buz dağının görünen kısmı güzel, Görünmeyen peki? Babaya yalakalık, arkadaşlarına sürekli skor tablosunu söyleyen, aynı anda onlarca kişiyi elde tutup, yakalanınca da hepiniz "K....." sınız deyip kurtulan bir erkeğimsi, tek hücreli bir canlı türü de mevcut:) Bayanlara kızmak elde mi? Kimse Rezzan Kiraz, Nuray Sayarı veya Zeynep Turan(twitburc) değil ki, geleceği görüp, gardını alsın değil mi? Bu tarz erkekler belkide, günümüzün sorunu diyebiliriz. Her bayan sevdiğine kalbini açar, ilk onunla olur, hiçbir kız ben profesyonel olacağım, her erkekle takılacağım, para yiyeceğim mantalitesi yoktur asla! Tam tersi, her biri aşık olduğu insanların yüzünden bu durumlara gelmiştir... Bunları sosyal medyada takip edince, vay be diyorsun arabalar, evler, oteller inanılmaz gösterişli fotoğraflar paylaşıp, dikkat çektiğini sanıyor ama özünde hepsini biliyoruz :) Kulüplerde borçlar biriktirme, son model arabaların hepsinin kira olması, tamamen kredi kartlarıyla dönen bir hayatlarının olduğunu bilmeyen yoktur sanırım ;) Kendilerini olmadığı bir hayatı, yaşadığını göstermeye çalışan bir durum söz konusu... Genç kızlarda ne yapacak ki? Adam yakışıklı, arabalar, evler, yatlar, katlar, güzel restorantlar, büyüleyici sözler ve gece sonunda birlikte olduktan sonra, birden bire 180 derece değişen bir insan! Sahte hayatlarının farkına varmamaları için, görev zamanı dolunca bir anda çirkefleşen bir erkekcik... Mevlana ne demiş ? "Ya olduğun gibi görün, ya da olduğun gibi ol..." 
 
Bazıları da, gerçekten aranıyor diyebilirim... Bir kaç iş yapıp (legal/illegal), para kazanan kardeşlerimiz, bir anda ne oldum delisi olup, deli dana gibi, kulüplerde tuvalet kağıdı gibi para harcayan, önüne gelene bahşiş dağıtan, bir gecede 5 - 10 bin TL para harcayıp, kendini karizma gösterdiğini sanan kişiler, özünde şurda aç biri var 10 TL para ver desen, buz gibi soğuyup kaçan insanlarda yok değil... İş hayatında herkese kazıklar atıp, kadına gelince milyarlarca para harcayan kişilere laf söylemeye gerek yok değil mi? Birde bunun tam tersi var; evinde karısına, çocuğuna para vermeyip, dışarıda para akıtanlarda var... Gerçekten bazen "Böcek" olduğumuzu anlıyorum;)
 
Bazen düşünüyorum da ben adam gibi adamım kelimesi aslında çok ucu açık bir tanı, neye göre adam gibi adamsın? Çapkınlık, yalancılık ve insanları kandırarak bir yere gelen bir insan mı adam gibi adamdır? Yoksa sevdiğinin yanında olan, sonuna kadar onunla giden, yarı yolda bırakmayan, zora gelince pes etmeyen biri mi gerçekten adam gibi adam?
 
Sizce hangisi?
 
Toplam blog
: 17
: 5980
Kayıt tarihi
: 08.01.14
 
 

Tüketici Akademisi tarafından, 2012 yılının sosyal medyanın dahi çocuğu ödülünü almış, Türkiye'ni..