Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
Okunma Sayısı
9551
 

Kadınları kendine hasta etmenin 12 altın kuralı !...

Kadınları kendine hasta etmenin 12 altın kuralı !...
 

Eh madem dedim ; bu tür blogların her zaman bir gideri var ‘’ Senin başın kel mi ey blogger ?. O halde kadınlar konusunda sen de yaz birader ‘’ dedim. Maksat , hemcinslerime hizmet.  Ayrıca, yazdığım bu blogun mizah kategorisinde olmadığının özellikle altını çizerim. Yaşamda, kadın ve erkek arasındaki ilişki öyle bir absürd hale gelmiş ki, zaten başlı başına bir kara mizah. Hem nalına, hem mıhına deyip, erkekleri bilgilendirmeye başlayalım.

1) Kadınları kendine hasta etmenin birinci koşulu ; Önemsemeyeceksin. Orta okulda, yeni ergenliğe eriştiğimiz anlarda mahalleden bir kız vardı. Peşine düşersen kaçar ama sen peşine düşmekten vazgeçersen bir köşe başından çıkar, kendini gösterir. Yani, kadınlar ilgi manyağıdır azıcık hemşerim. Peşine düşersen, kendini bulunmaz bir Hint kumaşı sanır. Ama peşine düşmezsen, oralı bile olmazsan o sana kostaklanır.

2) Kadınlar bazen seni ikilemde bırakır. Hatta kendini dünyanın merkezinde gösterip ‘’ Acaba onu mu seviyorum yoksa seni mi ? ‘’ diye trip atar. Öyle, arabesk takılıp ‘’ Mutluklar dilerim ‘’ ya da Ümit Besen gibi ‘’ Nikahına beni de çağır sevgilim ‘’ demeyeceksin. Direkt ‘’ Defol git. Dükkanın önünü kapama ‘’. Çünkü, muhtemelen seni kıskandırmaya çalışıyordur. Ayrıca, erkek adam, karşı cinsin gönlünde bir şık olmayı asla kabul etmez. Dünyada tek başına kalsan da, erkeklikten ödün vermeyeceksin.

3) Öyle, erkeklikten ödün vermeyeceksin dediysem de, klasik bir erkek olmayacaksın aman ha. Örneğin, klasik erkek kıskanır. Yasaklamaya çalışır. ‘’ Ört lan bacaklarını ‘’ diye bir çıkış her zaman ters tepki yaratır. Sen böyle yasaklarsan, karşındaki inadına bacaklarını açar. Onun yerine ‘’ Bu ne lan. Sen rahibe misin ? Aç lan bacaklarını ‘’ dersen karşındakinin bütün devreleri yanar. Karşındakinin mantığı devre dışı kalır.

4) Çapkınlığı gizliden gizliye yapma hemşerim. Gizliden gizliye yaparsan, enselenme koşulun her zaman vardır. Sen çapkınlığı açık açık, direkt yapacaksın. Yanında kadın varken başka bir kadına yazmaktan çekinmeyeceksin. Facebook hesabının şifresini kadın bilsin. Hatta, başka kadın arkadaşlarına söyle, sevgiline facebook’tan arkadaşlık isteği yollasın. Çünkü o zaman karşındaki ‘’ Adamcağızımın kalbinde fesatlık yok. Bak her şeyi aleni yapıyor ‘’ diye düşünecek. Hatta, seni yatakta başka bir kadınla görse ‘’ Canım ne var bunda ? Kardeş kardeş yatıyorlar olamaz mı ? ‘’ diye soracak.

5) Kadınları asla dinlemeye kalkmayacaksın. Ama burada ince bir püf noktası , dinlemediğini öyle öküz gibi de belli etmeyeceksin. Örneğin karşındaki ‘’ Abim artık çok kıllanıyor. Gelip kızı efendice istesin ‘’ diyorsan ‘’ Hafta sonu günübirlik bir deniz yapalım mı seninle ? ‘’ gibi sorular soracaksın.

6) Karşındaki seni evlenme moduna sokma için ‘’ Bizimkiler sana enişte demek istiyorlar ‘’ gibi grafiti tarzı sözler söylerse ‘’ Benim anam çok ters bir kadındır biliyor musun ? Onun yüzünden ağabeyim 5 kez boşandı ‘’ deyiver. Ki karşındaki açıkça tırssın.

7)Sakın kadınlarla buluşmaya zamanından önce ya da zamanında gitmeyin. Bırakın o sizi beklesin. Size nerede kaldın diye fırça atarsa ‘’ Ya sorma ya. Tam sana geliyordum. Şehnaz otomobil almış. O beni getirdi. Ama acemi sürücü ‘’. Bırakın kalbinde kuşku tohumları büyüsün. En sonunda sana ‘’ Şehnaz ile otomobilde fantezi mi yapıyordun ? ‘’ diye sana şaka yollu da olsa takılacaktır. O zaman yemin billah falan etmez. ‘’ Aman Şehnaz’dan mı bahsediyorsun ? Soğuk nevale. Bin gönlüm olsam birini vermem ‘’ diyeceksin. O da düşünecek ‘’ Yoksa güzel bir kadın olsa havada karada götürecek mi ? ‘’ diye için içini yiyecek.

8) Bazı kadınlar ; hiç cilveleşmeden, orasını burasını elletmeden seni direkt nikah masasına götürmeye çalışır. En çok bunlardan kork. Örneğin böyle bir kadın kapını çalarsa eve buyur et ‘’ Yatağa bayılacaksın, ikiz yatak. Hem de ergonomik ‘’ de. Maksadını anlayıp topuklayıp  olay yerinden uzaklaşır göreceksiniz.

9) Eve davet ettiğin hanım arkadaşın sana takılıp ‘’ Yoksa pul koleksiyonu mu göstereceksin ? ‘’ diye sorduğunda ‘’ Yok be anam benim dul koleksiyonum ‘’ var diyeceksin. Çünkü senin karşındaki, geçmişinde ne denli kadın olduğunu görürse o denli bağlanır sana.

10) Gömleğinde ruj lekesi gören kadına sakın açıklama yapmaya kalkma. ‘’ Eski sevgilim dün bana geldi. Helalleştik ne var bunda ? ‘’ de geç.

11) Asla, karşındakine seni seviyorum deme. O zaman şımarır. Tanışma yıldönümünde lüks bir restoranda romantik takılacağına ‘’ Çorabın kaçmış. Git lavaboda düzelt hemen ‘’ de geç.

12) Evde tek başına yaşıyorsun. Kız arkadaşına ‘’ Tanıdığın gündelikçi var mı ? Ama yaşlı olmasın. Gözüme de hitap etsin de. Kız arkadaşın, hem evdeki bütün işleri yapacak hem de gönlünü hoş tutacaktır. Anlarsın ya !...

Sevgili hemcinslerim üşenmedim size deneyimlerimi aktardım. Sen de boş geçme. Bu blogu okuduktan sonra bana dua etmeyi unutma sakın. E ben de bunca yıllık evliyim. Kelin macunu olsa başına sürer diye bir söz vardır ya. Dua et ki yengenize karşı azıcık kalkan olsun. Hadi görüşürüz baaaaay !... 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bu kurallarda olan çekilmezzz ,tahammül edilmesi çok zordurr sağlıklı değil :) psikolog lazım :) selamlarımla :)

Tülay EKER 
 14.07.2015 13:17
Cevap :
Sizi mi kıracağım Sevgili Tülay Hanım ? Peki öyle olsun. Selamlar benden.  15.07.2015 17:45
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 76
Toplam yorum
: 65
Toplam mesaj
: 1
Ort. okunma sayısı
: 5906
Kayıt tarihi
: 24.04.15
 
 

Türkiye'nin kısa espri konusunda en çok üretken ve tanınmış mizah yazarlarından birisiyim. 30 yıl..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster