Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '15

 
Kategori
Güncel
 

Kadınlarımıza saygı

Kadınlarımıza saygı
 

Bu çilekeş, fedakar Anaların eli öpülmez mi?


Bugün kadınlar günüdür. 08 Mart 2015. Tüm kadınlarımıza sağlıklı günler, hasta olanlara acil şifalar ve aramızdan ayrılanlara Allah’tan rahmet diliyorum. Kadınlar Günü münasebetiyle bir söz söylemek istiyorum. Son günlerde birçok kadın cinayetleri oldu. Eli kanlı olanları kınıyorum. Bu şiddettin ve saygısızlığın bir an önce bir son bulmasını istiyorum.

Kadınlarımız fedakâr, cefakâr insanlardır. Onlar bizim annelerimiz, onlar bizim bacılarımız ve onlar bizim eşlerimizdir. Onlar eli kınalı bizim gelinlerimiz ve yarınlara koşan kızlarımızdır. Şansları açık olsun diyorum. Türkiye’de kadın olmak zor. Engelli bir çocuğun annesi olmak daha da zor.  Öylesine fedakâr bir anne. Kocaeli’nde yaşıyor. Evleri şehrin dışında. Bu kadına ve engelli çocuğuna bir yardımcı çıkar mı? Diye dua ediyordum...

Bu kadın her gün 14 yaşındaki engelli çocuğunu sırtına alıyor 1 buçuk  km uzaklıkta ki otobüs durmağına sırda taşıyıp götürüyor. Kimi zaman da okula ve hastaneye götürüyor. Bu nasıl bir fedakârlık Allah’ım. İşte bu fedakârlığı yapan bir anne sevgisi ve anne yüreğidir. İlgililerin bu konuya duyarlı olmalarını diliyorum..

Dedim ya kadın olmak çok zor.

Kadınlarımız için neler demişler?

Cennet anaların ayakları altındadır. Hz. Muhammed (a.s.)

Akılsız kadınlar kocalarını köle yaparlar ve o kölenin karısı oluverirler.

Akıllı kadınlar ise kocalarını kral yaparlar ve kraliçe olurverirler. Hz.Ali ( r.a. ) 

Beni bir Türk anası doğurmadı mı?  Gazi Mustafa Kemal.

Kadın erkeğin taktığı gerdanlığıdır, taktığın gerdanlığa dikkat et. Jane Austen

Akıllı kadın evini mutlu, akılsız kadın mutsuz eder. Tristan Bernart.

Bir toplumun gelişmesini görmek için, önce o toplumdaki kadınlara bakınız. Napoleon Bonaparte.  

Kadın dünyanın en güzel ve en değerli  varlığıdır.  Confucius.

Kadın, hayat ortağı ve kötü günlerin yardımcısıdır. Johann Goethe  

Kadın en küçük ilgiyle gülen, en ufak ilgisizlikle ağlayan çocuğa benzer.  Herodas.

Kadın öğretmenlerden bile daha eğiticidir. John Laird

Kadınları hatalarından dolayı cezalandırmak doğru değildir, çünkü hataların nedenleri

erkeklerden kaynaklanmaktadır. Thomas  Navaro  

Kadının yüz güzelliği geçici, huy güzelli ise kalıcıdır.  Emile Zola.    

Bir kez tüm dünya kadınlarımıza sağlık, mutluluk ve başarılar diliyor, 

selam ve saygılar sunuyorum...

 

Abdülkadir  GÜLER 

08.03.2015- SÖKE 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..