Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '22

 
Kategori
Sosyoloji
 

Kadınların Karışanı Vardır

Bana hiç kimse karışamaz diyen kadın var mı bilmiyorum.

Kadınların özgür olmaları zor.

Kocası karışır, ana baba kardeş, eş dost akraba, mahallenin delikanlısı, eski koca eski sevgili, peşinde dolanan…

Ben kadın olsam ölürüm de karakterimden taviz vermezdim çünkü lanet bir durum.

Erkek öyle değil. Bak ben pısırığın biriyim yine de gerektiğinde rest çekerim çünkü erkeğim.

Ayrıca bende kim ne bulacak, kadın öyle değil ama…

Böyle bir dünyada kadın olmak istemezdim, yazık gerçekten.

Düzene, topluma ve erkek egemenliğine başkaldıran kadınların heykeli dikilmeli.

Dünyanın yarısı kadın ama böyle bir gücü sağlayamamışlar; sağlayamazlar da. Erkekler güçlü olduğu için değil; devlet, düzen, toplum, çevre, hatta haşa Allah bile erkeklerden yana.

Karışma gerekçeleri koruma; korumayın kadınları kurtlar yesin!

Dünyada her yüz kadından 5 tanesi özgür müdür acaba?

Köle düzeni özgürlüğün de anlamını değiştirmiş, özgür deyince onla bunla gezen anlaşılıyor.

Bu konudaki en büyük sorun kadınların kendilerini özgür sanmaları.

Erkekler güçlü olduğundan dedik ama aslında erkekler güçlü değil kadınlar zayıf.

Şimdilerde kadınların yaptıkları boynunu büküp oturmak.

Bir başka konu kadınlara baskı uygulayan kimselerin de böyle yazılar yazması; evde karısını dövüyor kadın haklarından bahsediyor, tam bir ikiyüzlülük!

Kadınlara iyi davranmayın haklarını verin!

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..