Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '12

 
Kategori
Güncel
 

Kadir İnanır'ın kanser oluşu ve Mehtap Erel !..

Kadir İnanır'ın kanser oluşu ve Mehtap Erel !..
 

Bu sabah, kahvaltımı yaparken Star TV'yi açmıştım... Melek Baykal'ın yanında oturan ve çok heyecanlı konuşan bayan bana hiç yabancı değildi...

Dikkatle baktığımda, bu bayanın, bizim Mehtap Erel olduğunu gördüm.

Mehtap Erel, MB'nin kıdemlilerindendir... Uzun yıllardır tanıdığımız, iyi bir yazar arkadaşımızdır..

Uzun yıllar, MB'de çok keyif veren bloglar yazmış; daha sonra Hürriyet Ailem'de yazmaya başlamıştı.

Aramızdan çıkıp ünlüler kervanına katılan Mehtap Erel, bu günlerde Star TV'de, Melek Baykal ile magazin türü proğramlar yapıyormuş.

Mehtap Erel'in proğram formatı, magazin dünyamızdaki ünlülerin yaşantılarına dair, taze ve dikkat çeken konular üzerine kurgulanmış...

Bu sabah da çok ilginç bir iddia ortaya atıverdi... Kadir İnanır'ın kanser tedavisi için hastanede yattığını; sevenleri adına geçmiş olsun dilekleri iletildiğini, son yıllarda kanser vakalarının çok arttığını falan anlatınca üzüldüm...

Kadir İnanır, Türk Sinemasının emektar ve çok sevilen jönlerinden birisi olarak  gönüllerimizde taht kurmuştu... Yaşı da henüz 63'lerdeydi... Yani daha çok gençti...

Araştırmalarım sonucunda, Mehtap Erel'in iddia ettiği kadar vahim bir kanser vak'asının olmadığı;sanatçının sadece bel fıtığı operasyonu geçirdiğini öğrendim ve çok sevindim tabi...

Kadir İnanır'ın yakın tarihte akciğer enfeksiyonu geçirdiğini anlatan Prof. Dr. Aydın, ''Bu duruma hemen kanser demek doğru değil. Akciğerinde nispeten iyi huylu bir şey çıktı.

Eğer ciddi bir şey olsaydı, ameliyat yapmama izin vermezlerdi. Geniş bir akciğer kanseri olmuş olsaydı biz bu ameliyatı yapamazdık.

Çok minik bir şey bulundu, bu yüzden ameliyatını yapabildik. Cuma günü Kamil Kaynak, endoskopik bir operasyonla alacak'' cevabını verdi.

Kadir İnanır'a geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz.. Mehtap Kardeşime de başarılar diliyorum....

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..