Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '09

 
Kategori
Mizah
 

Kadriye kalakaldı!

Kadriye kalakaldı!
 

Bu kitapta yazıyor.


Üstat Hasan Pulur’u ne zamandan beri okursunuz bilmem ama ben yetmişli yıllardan beri okurum. Bu sabah üşenmedim kütüphaneye gittim. Daha önceden okuduğum “Olaylar ve İnsanlar-1 “ adlı kitabını aldım geldim eve. Oradan bir yazı seçtim sizlere!

Afiyetle okuyun!

Ankara’da bir dairenin memurları boş vakitlerini değerlendirmek için bir oyun icat ettiler. Daha doğrusu oyun değil de yarışma! Bir yazı yazılacak. Yalnız bütün kelimeler “K” harfi ile başlayacak ve nokta konmayacak. Bütün memurlar günlerce uğraşıp yazılarını yazdılar. Jüri toplandı ve “Kadriye kalakaldı” başlıklı yazıyı birinci seçti! (Biz de mi yapsak?)

“ Kadim Konyanın Karaman kazasının kazancını kaşıkçılıkla kârederek karşılayan kalabalık Kozanlı köyü karakol kumandanı kantarcıların kara kafalı kolcu Kemalin kıvırcık kirpikli karısı Keşanlı Kamilenin kavruk kardeşi Kırşehirde kalem kâlem katipliğinden kovulma kabzımal kel Kerimin kaynı kıpti klarnetçi kör Kazımın kambur kızı kalın kaşlı kıllı Kadriye kütük kalçalı kaynanasını kandırmayı kurarken, kucağındaki kocaman kuyruklu kocamış kurt köpeği Kıtmirin kemik kemirip kaşınırken kedi kılıklı kurbağadan korkup katlı kilime koşarak kaçmasıyla kireç kuyusu kıyısındaki kara koltuktan kalkıp kirli kepçe kulağındaki küçük küpeyi kora konmuş, kuzu kavurması kazanında kaybedince karnına kazık kakılmışçasına kızıp kitapsız kocasına kalpten koşarken karanlık kilerdeki koyu katran kovasının karşısındaki kırk karışlık kubur küpünün kırmızı kulpunu kırınca , kibar komşunun kuru küspe kümesinin köşesinde katılaşmış kardan kayarak kalleş keçilerden kalma kokulu kaz kümesinin kapısının küflü kilidinin küttedek kapanmasıyla kendini kurtaramayıp kapaklanarak kahrından kıçüstü kalakaldı”

Beğendiniz mi ?

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..