Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Kaf Dağı

Kaf Dağı
 

Taaa uzaklarda bir dağ biliyorum, biliyorum da hiç gitmişliğim yok, adını duydum sadece. Adı Kaf Dağı ve çok uzaklarda...

O dağ benimle büyüdü büyüdü, özlemlerimle giderek erişilmez oldu

Her yapamadığım güzel şey, ‘ keşke ‘ olarak o dağın arkasına gizlendi

Merak ediyorum o dağda hiç kuş öter mi?

Güneş orada doğar orada batar mı?

Ya su, su var mıdır kana kana içilesi?

Hiç çocuk çığlığı var mıdır?

Müzik var mıdır, şarkılar sözler?

Piyango biletleri, şans oyunları?

Acaba orada takvim var mıdır, yoksa her gün bir öncesinin aynısı mıdır?

Yeni yılda saat gece yarısı 12 yi gösterdiğince ışıklar söndürülüp el çırpılıp alkış yapılır mı?

Benim, ‘ keşke’ lerim dağın ne tarafındadır?

Gizlenmişler midir?

Elma dersem çık armut dersem çıkma desem, ‘ keşke’ lerim de benim gibi elmayı tercih edip ortaya çıkarlar mı?

Günlerden bir gün yolunuz o dağa düşerse bana bir iyilik yapın

Dağın arkasında ki tüm, ‘ keşke ‘ lerimi bana geri getirin

‘ Keşke ‘ lerle ben de kendime, ‘ Keşke Dağı ‘ yapayım

Böylece, ‘ keşke ‘ lerim ve ben artık özgür kalsak

AH KEŞKE...

Bir yer varmış dünyanın bir ucunda

Bir yer varmış Kaf Dağının ardında

Gülermiş oradaki doğan çocuklar

Pembe görünürmüş göze ufuklar

Tertemizmiş bütün aşklar sevgiler

Ölmezmiş hiç yaşayanlar

Orada gönül yarasız...

Orada ömür tasasız...

Gürültüsüz kavgasız...

Vicdan varmış yasasız...

Belki de bulacağım...

Uzansam tutacağım...

Bakarsam göreceğim...

Mutluluk diyarında, herkesi seveceğim...

http://www.esmakahraman.com/kaf-dagi/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..