Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '10

 
Kategori
Güncel
 

Kafam çok karışık!

Kafam çok karışık!
 

Kafam çok karışık!


Bir insan ömründe kaç kez bu kadar karma karışık bir düşünce yapısı ile birlikte yaşamak zorunda kalır bilmiyorum. Ama bu günlerde benim kafam çok karışık.

Geçmiş ile gelecek arasında bağ oluşturmaya çalışırken tutunabileceğim hiç bir değerin kalmayışı karsısında ürperiyorum. Bu duygu beni günü yaşa gerisini boşver gitsin düşüncesine bir an olsun itsede kendini toparlayıp tutunabilecek bir dal arıyorum. Ama nafile; Bulmak mümkün değil!

Yaşanan her şeyin boş olduğu düşüncesi bu günlerde beynime kazınmaya çalışılırken kendimi herhangi bir dine adayıp dünyevi her şeyi elimin tersi ile itip yeni bir yaşam tarzı oluşturayım diyorum, olmuyor. Kendini dine adadıklarını söyleyenlerin " Ehlil kuburları" mezardan kalkıp oy vermeye davet etmeleri karşısında bunun ne kadar saçma bir fikir olduğunu anlıyor başka çıkış yolları üzerinde karmakarışık düşünce yapımla çıkış noktaları arayışıma devam ediyorum.

Kafam çok karışık!

Bu günlerde birileri tarafından beynime dünyanın gelmiş geçmiş en büyük terör örgütü "TSK" dır fikri pompalanıyorken kendime; ' bir anda bir zamanlar severek üyesi olduğum örgüte' acıma ve kızma duygularını yaşatmanın utançlığını yaşamak zorunda kalıyorum.

Kafam çok karışık!

Bir yanda yıllardır kazanmak istediğim hakların yer aldığı bir değişiklik için 'EVET' bir yandan sahip olduğum bütün hakların kaybedilmesi riskine karşılık 'HAYIR' ikilemini yaşamak zorunda bırakılıyorum. Kafam çok karışık! Kendimi haksız, aç, yoksul bırakılmış biri olarak bu günlerde yemlendirilmiş hissediyorum. Kandırılma duygusu beni yaşamak zorunda bırakıldığım ikilemde kendime getiriyor. Toplu sözleşme fikri harika, çünkü memurum. Hak kavgası içerisinde geçti ömrüm. İşte ulaştım derken bu kadar kolay verilmesi beni rahatsız ediyor.

Çünkü kazanılmış haklara pek saygı gösterilmeyen bir ülkede yaşadığım için bu elde edilen hak nasıl olsa bir şekilde gasp edilir düşüncesindeyim. Öğretmenlerin ek ders düzenlemeleri, hasta sevk düzenlemeleri bunun basit örnekleri. Söylem çok basit olacağından da eminim. Yan gelip yatıyor bu kadar ücret alıyorsunuz. Gözünüzü toprak doyursun türünde bir söylem eğitimsiz bırakılmış halk kitleleri arasında çok taraftar bulacak puan kazandıracaktır. Korkuyorum.

Kafam çok karışık!

Bu kadar demokrasi söyleminin ortalıkta dolaştığı bu günlerde WC lerde bile dinleme seslerinin internet ortamında dolaştığı ve hiç kimsenin ne oluyor demediği bu günlerde demokrasinin söylemlerinin sadece bir araç olduğu fikri kafamda yankılanıyor.

Kafam çok karışık! ÇOK

 
Toplam blog
: 25
: 498
Kayıt tarihi
: 10.01.09
 
 

Tarih Öğretmeniyim. Trabzon/Of doğumluyum. Yazmayı seviyorum. Yazanları, yazarak paylaşanları daha ..