Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '18

 
Kategori
Dostluk
 

Kafama Ağrılar Girdi

Yaşadıklarımı bir iki yıldır yazıyorum. Epey arkadaşımın beğenmese de yorum yazmasa da takip ettiğini biliyorum. İlgilenen herkese teşekkür ederim. Farklı platformlarda farkındalık yazılarımızı yazmaya toplumsal bilinci oluşturmaya çalışıyoruz.

Bu gün yaşadıklarım canımı o kadar sıktı ki başıma ağrılar girdi. Mücadelemiz belki bu dönemlerde istediğimiz karşılığı alamasa da ileride böyle şeylerde oluyormuş denilecek ve nereden nerelere geldiğimiz tartışılacak. Bende tarihe not düşüyorum. Bazı arkadaşlarım yaşanılan olumsuzluklardan dolayı iyimserliğime  gülecek ama ben ümitliyim. Bazen bunun işaretlerini görüyorum. Karşıdan karşıya geçeceğim zaman yardım ister misiniz yardımcı olmamızı ister misiniz gibi kibarca yaklaşan arkadaşlarımız oluyor. Önceleri duyarsız ama gelip geçerken diyalok kurduğumuz ve iyi ilişkiler içinde olduğumuz arkadaşlarımız da var. Kolumuzdan asılanlar arkadan itenler elbisemizden bastonumuzdan tutan arkadaşlarımız olsa da bazen iyi bir iletişimle iyi dostluklarda kuruluyor.

Biz de öğreniyoruz. Yaşadığımız her tecrübe bize yeni şeyler katıyor. O yüzden ısrarla engelli bir arkadaşınız olsun diye çırpınıyorum. Toplum bütün farklılıklarıyla bir arada olursa zihinlerdeki önyargılar kalkar ve birlikte yaşayınca iletişim empati ve güzellikler çoğalır. Biz sivil topluma engelliler için ayrı projeler ve etkinlikler yapmayın tüm etkinliklerin içine dâhil edin ayrımcılığın olmadığı erişilebilir günler diliyorum.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..