Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '12

 
Kategori
Blog
 

Kafama takılanlar! (1)

Ben de karar verdim; arada bir, MB'de kafama takılan konuları sizlerle paylaşacağım!

Öncelikle ifade etmeliyim ki öyle pek kafası takılan biri değilimdir!

Kafama göre takılırım o ayrı!

Bu camiada ombustman (ombutsman da olabilir!) seçimi olsa ilk beş adaydan biri olduğum gün gibi aşikardır! Bunu da açıklamakta bir sakınca görmüyorum! (herkes görür!)

Yeniler eskilere uyum sağlayamadı!

Biz eskiler aşağı yukarı her ay buluşup görüşüyoruz! Yenilerde tık yok!

Genelde köfteci dükkanlarında oluyor buluşmalarımız! Her seferinde de olmadığını bildiğim halde "Islama yok mu garson?" diye sormasam çatlarım!

Islama dediğimiz şey; köftenin sulu olması ya da suda pişirilmesi değil! Ekmeğin salçalı kemik suyuyla ızgara üzerinde kızartılması işlemidir!

Geçen hafta Adapazarına gittiğimde misafiri olduğumuz Orhan Bey "Ahmetçiğim; bak bir köfte gelecek, ıslama yanında kuru kalır!" demişti!

"Abi ırkımıza ihanet etmeyelim! Ama sorarlarsa ıslama yedim derim!" demiştim!

Garson dakika geçmeden ikişer üçer tane getirip tabağıma koyuyordu!

"Soğumasın diye Abi!"

Neyse gene yazarım!

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..