Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Kafiyesiz dizeler

Kafiyesiz dizeler
 

Seni kalbimde kalbini de yanımda taşıyorum.

Bu yüzden ne kadar uzaklara gidersem gideyim

Aslında benimlesin…

Söylenmesi gereken bütün veda sözcükleri de

Anlamsız bu yüzden…

Bir yürek yangını teyelledim ömrüme

Gidiyorum. Sessiz, kimsesiz ve yorgun…

Ama geçtiğim bütün yollarda ben

Bir güzel çiçek bırakıyorum ardımda…

Bir gün peşimden gelirsen

Onları toplayıp saçıma en güzel tacı yapasın diye…

Parmaklarının saçlarımın arasında dolaşmasıdır en büyük saadetim unutma!

Ve ellerin değmedikçe bu tene her dizem kafiyesiz kalıyor…

 
Toplam blog
: 32
: 570
Kayıt tarihi
: 23.09.08
 
 

İstanbul Ünüversitesi Türk Dili ve Edebiyatı mezunuyum. 6  yıldır özel bir dershanede edebiyat öğ..