Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '19

 
Kategori
Mizah
 

Kahkaha Atalım

Kahkaha atmaya, gülmeye çok ihtiyacımız var. Kimileri acı yaşadı eşini evladını, yakınını kaybetti. Kimileri haksızlığa uğradı, türlü sıkıntılar içinde olanlar var. İstedim ki bir an olsun kahkaha atmasak bile gülümseyelim. Aşağıdaki fıkraları sizler için derledim. Yaşamınızdan gülme eksik olmasın.

NAHİDE ÇELEBİ

TANSİYON
Bir beyefendi trende yolculuk yapar karşısına şık giyimli bir hanımefendi oturur adam çantasından kumanyasını çıkartır, yemek yiyecektir paketi aşar zeytinyağlı dolma köfte su böreği vs. “ “bacı buyur ye” diye hanıma ikramda bulunur bayan “teşekkür ederim beyefendi benim tansiyonum var yiyemem “ diye reddeder. Beyefendi “aha şimdi bunu yiyelim, biraz sonra da senin tansiyonun yeriz” der.

GENDİN BUL
Kadın doktora gide Doktor: “Hanım nereniz ağıyor  “ diye sorar kadın sinirlenir “viş tor pah başan bunca sene boşuna mı okudun doktor oldun sen ne biçim doktorsan ben niye söğlim ki gendin bul” der.

HURDA NENE
Çeşitli hastalıklar ve kazalar geçirmiş, bir gözünü kaybetmiş romatizmadan beli bükülmüş olduğundan mahalleli kendisine hurda nene ismini takmışlar. Hurda nene hasta haneye yatar. Doktor nabzını ve ateşini ölçer ve  “nene maşallah ateşin iyi 37 derece deyince  “tohtor beg  oğlum bir türlü ıssına miram ele üşüremki parası heç möhim decil  dereceyi ottuzyediden kırha  hatta elliye çıkart “ diyerek doktorları güldürdü.

TEMEL USULÜ İNTİHAR
Dursun ormanda giderken, Temeli belinden bir ağaca bağlı olarak görür ve :”Ne yapıyorsun Temel?” diye sorar” Temel: “İntihar ediyorum” der. Dursun: “Benim bildiğim öğle intihar edilmez, o ip beline değil boynuna bağlayacaksın.” Deyince Temel cevap verir: “Onu da denedim az daha boğuluyordum.”
 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..