Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '17

 
Kategori
Sinema
 

Kahkaha atmayı özlediyseniz bir doz Recep İvedik alın!

Kahkaha atmayı özlediyseniz bir doz Recep İvedik alın!
 

Recep İvedik


Gece 10 matinasına bilet alıp gittik Recep İvedik 5'e. Salonun %95'i erkekti! İlk sahnelerde Recep'in mahallesindekilere yaptığı iğrenç ve gıcık şakalara "yok artık" desem de, sonrasında başladım gülmeye sonuna kadar aynı eğlenceli ve kahkahalı sahneler beni sardı.

Türklüğün ve Milli duyguların tavan yaptığı bir Recep İvedik olmuş bu seferki. Kaba saba Recep'i sevmesem de, gerçek hayatta  çevremde bu tür bir kişinin varlığından rahatsız olacağımı düşünsem de ben çok gülüyorum Recep İvedik'e.  

Birkaç mide bulandırıcı sahne dışında (örn.Recep'in rodeo yaparken kusması) Diğer sahnelerde eğlendiğimi saklayamayacağım. Gece gece epey güldüm. Toplum olarak sanırım kahkaha atmaya çok ihtiyacımIız var bu günlerde.  

Kamyoncu Kurufasulyesine ise Kamyoncular Derneklerinin karşı çıkmamasına şaşırdım açıkçası! İşin şakası bir yana bu bir film, herkes "bana laf dokundurdu, beni eleştirdi" diye filmden sahne çıkarttırmaya kalksa bu ülkede film yapılamaz. 

Recep'in uzun atlama ve gülle atma sahneleri oldukça iyi. Bayrak yarışındaki finale ulaşma sahnesi ise tam Recep İvediklik bir aksiyona sahip. 

Türkiye adına yarışan Recep ve Kamyoncuların yarışmalardaki performansı ve rakipleri ile mücadelesi izlenmeye değer. Milli duygular okşanıyor, Türkiye'yi temsil etmenin haklı gururu ile yaşanan komik olaylara ben çok güldüm.

Kahkaha dolu saatlere hasret kaldıysanız bir doz Recep İvedik akın derim ben....

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..