Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '09

 
Kategori
Güncel
 

Kahramanlara selam, saygı...

“Kürt sorununda tarihi bir fırsat diye edebiyat yapılıp, hain PKK’ya af hazırlığı yapanlara ithaf ediyorum..”

Güneydoğu’da görev yapan subay –astsubay ve Mehmetçiğin hangi şartlarda, ne gibi zorluklarla mücadele ettiğini, çok önceleri o sınırlarda bulunan bir subay olarak biliyorum...

Bende yaşadım, hem de çok acı şekilde…

O sarp ve vahşi dağlarda aylarca savaşan askerlerimiz, o hain insanlar kadar tabiatın zor şartlarıyla mücadele ederler. Ölürler, öldürürler..

İnanın, ancak yaşayanlar bilirler; her türlü insani duygulardan uzak ancak vurur veya vurulursunuz. Gece dağlarda uyku tulumunuz içine girdiğiniz zaman, tedirginsiniz, rahat uyuyamazsınız, rüyanızda bile silahlar vardır.

Sıcak köşklerinde, aileleri, belki de askerliğini dahi yapmamış çocuklarıyla oturanlar, devlet kesesinden yemeklerini yerken, onlar gözlerinde tüten aile hasreti, çocuklarının hayali üzerine kurdukları korku tünellerinde yaşarlar..

İnanılmaz güçlükler üzerinde hayatları devam eder..

Bu yiğit insanlar diyorlar ki; saygı ile dinleyin…

“Dağlarda da, kentlerde de bizleri kan ve ölüm bekliyor. Bunlar bizi yıldırmaz, ”Canımız bu vatana feda” diyoruz ama bazı olaylar moralimizi bozuyor.. Askerlik hayatının büyük bölümünü bu sınırlarda geçirmiş, canı pahasına bu vatan için eşkıya ile savaşmış, komutanlarımıza yapılanlar, moralimizi bozuyor. İtirafçı denenlere bir bakın.. Hepsi PKK’li… Hepsi hain.. Güneydoğuda doğal mezarlık olan tarlalardan çıkan, ne olduğu belirsiz, çoğu hayvan kemikleri nedeniyle, komutanlarımız tutuklanıyor. İhbarı kim yapıyor?... PKK itirafçıları..

Şunu iyi bilin, kendi yaptıkların şimdi başkalarına yüklüyorlar.. Peki, bu vatan için savaşan bizler bundan sonra PKK’lı lara ateş etmeyelim, yurdumuzu savunmayalım mı?.. Çatışmalarda vurulmayıp sağ olarak ele geçirilenler, affedilmek için “itirafçı “ oluyor.. Sonra da yalanları ile bizleri tutuklatıyorlar. Şimdi ben derim ki PKK’yı affedecek olanlara, masa başında bizim kanlarımıza basarak karar verecek olanlara, toprak altında yatan binlerce şehit adına ben; Hainler diyorum.”

Bu kahramanların duygularını yaşadığım kadarıyla gerçeklerin bilinmesi adına yazdım.. Yoksa onlara olan maddi ve manevi borçlarımızı hiçbir şekilde ödeyemeyiz. İMF den alacağımız milyarlarca dolar dahi ödeyemez. Bu da iyi biline…

ozcanvural1933@hotmail.com

 
Toplam blog
: 453
: 1059
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1933 Kayseri'de doğdum. Kayseri Lisesi Ankara Veteriner Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Diş Heki..