Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '15

 
Kategori
Şiir
 

Kahrolası şiir

Kahrolası şiir
 

Kaç, acınası geceye sardım yaramı,
El değdikçe kanayan..
Acılarımı göz yaşların bile dindirmez,
Yüreğime bin kandil daha yakılsa ne çare,
Yalnızlığıma,dikiş tutmaz hasretlikler yüklenmiş,
Çaresizlikler girdabında,
Beynimde onca soru işaretleri belirir,
Yıkılası devrik cümleler taarruza geçer,
Senden taraf...
Ben kahrolası bir şiir sadece,
Uykusu kaçmış kelimeleri diziyorum savrukça...
Yabancı bir dilin muammasında kaybediyorum dizelerimi,
Asıyorum yüreğimdeki sevdaları,
Katili oluyorum aş(ı)kların..
Tümcesi eksik, yalnızlıklardayım,
Beni öldürecek şair arıyorum...

 
Toplam blog
: 47
: 176
Kayıt tarihi
: 16.01.13
 
 

Şiir benim hayatımın dönüm noktası,dile dökemediğim düşüncelerimi yazıyorum. Bir mumun alev çembe..