Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kahrolsun televizyon!

Tuncay: ... aslında insanın bu seviyesizlikten kendini korumaya çalışması başlı başına çok önemli bir eylem, hafife alınmayacak kadar önemli bir eylem, dört yanımız ahlaksızlıkla, bayağılıkla sarılmış durumda.

Okan: İyi de şekilcan senin yaptığına da pire için yorgan yakmak derler. Kapat düğmesini dursun bi kenarda be oğlum. Ya da ikinci el eşya satın alan bir yere sat. Biraz mantıklı ol.

Tuncay: Yok abi yok. Kararlıyım atacağım ben bu televizyonu. Hem de böyle fişiyle, kumandasıyla sehpasıyla birlikte fırlatacağım bahçeye. Yetti artık bu aptal kutusu be. Bu .ok fıçısı ne hakla benim hayatıma bu kadar girebiliyor anasını satayım...

Okan: Oğlum tamam katılıyorum sana bu yozlaşmadan korunmak lazım doğru söylüyorsun ama televizyon önemli bir hadise. Haberleri izlersin, arada belgeseller var, sonra olimpiyatlar var, maçlar var. Sen bu ucuz global sömürülerden, küresel aptallaştırma politikalarından etkilenmek zorunda değilsin ki.

Tuncay: Al işte kendin de söyledin, sadece düğmesine basıp kapatmak eylem sayılmaz hacı, dediğim gibi en iyisi camdan aşağı atmak bunu.

Okan: Şekilcan ne eylemi allasen? Hem birinin malına, canına zarar verebilir bu. Sonra kırk gün hapisti, tazminattı uğraşır durursun.

Tuncay: Yok oğlum çöp tenekesinin üzerine atacağım hatta şu andan itibaren eylemim başlıyor abi, engel olma tarih seni affetmez.

Okan: E dur bari Tuncay, madem atacaksın bu televizyonu ben de aşağı ineyim de erketelim yapayım hiç olmazsa. Çoluk çocuğun kafasına falan gelir maazallah.

Tuncay: Sen gerçek bir dostsun Okan. Teşekkür ederim. Ben de o zaman kadar bildirimi kaleme alabilirim.

Okan: Ey Allah’ım sen bana sabır ver.

(Birazdan)

Tuncay: ... Bu eylem kültür emperyalizme ve onun ülkemizde uşaklarına karşı yapılan bir protesto eylemidir. İnanıyoruz ki bu bireysel tepki eylemi günün birinde çığ gibi büyüyecek ve yurt sathını saracaktır. Sevgili komşularımız... Ben Tuncay Aksu ve arkadaşım Okan Ünver (Okan: Oğlum beni karıştırmasına) bu gördüğünüz televizyonu tüm teferruatlarıyla beraber aşağı atarak bu düzeni protesto ediyoruz, yaşasın televizyonsuz hayat, yaşasın aydınlanmış toplum...

Okan: Ulan atacaksın at, kafama güneş geçti burada...

Tuncay: Ve attım...

Okan: İyi .ok yedin...

İsmet amca: Yavrum güpegündüz ne işler karıştırıyorsunuz gene, iyice ayrılıkçı oldunuz başımıza, çoluk çocuk korktu bak.

Okan: Tamam İsmet amca eylem bitti zaten. Tuncay gel gari len! Toplayalım ortalığı, milletin ayağına cam batacak.

(Akşam)

Okan: Offf.. ulan hayvan belgesellerini özledim ben ya. Onları da izleyemeyeceğiz şimdi. TRT 4’yok, Türk filmi kanalı yok. Eee Tuncay televizyona alternatifin nedir abi, ev gezmesi mi?

Tuncay: Yok be oğlum olur mu hiç. Şimdi bu çorapları görüyor musun?

Okan: Görüyorum anasını satayım. Ne özelliği var?

Tuncay: Bunların içini pamukla doldurup yağlı boyayla bir güzel boyadıktan sonra çok güzel kuklalarımız olacak, akşamları böyle eğlenceli hobilerle vakit geçireceğiz. Yeni, sevimli, sıcak kahramanlar yaratacağız kendimize.

Okan: Muppet Show başladı diyorsun. Neyse sanki eğlenceli olacakmış gibi bir his var içimde. Yalnız bu çorapları bi yıkasaydın be oğlum, böyle keçi gibi kokan bir kukla hiç sevimli gelmiyor bana.

Bıy, bıy bıy...

Okan Ünver

 
Toplam blog
: 104
: 489
Kayıt tarihi
: 06.03.08
 
 

1978 doğumlu Antalyalı bir müzisyenim, devamını ben de bilmiyorum..