Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '08

 
Kategori
Mizah
 

Kahvaltı muhabbeti

- Günaydın.
- Günaydın.
- Kızarmış ekmek ister misin?
- Çok yediriyor, sağol. Bakalım haberlerde ne varmış?

***

- Aman! Çabuk çevir şu kanalı!
- Haber izleyelim dedim?
- Başka kanalda izle...
- Nesi varmış bu kanalın?
- Şu bayan spikere baksana canım...
- N’olmuş?
- Haşin kartal bakışları altında kendimi parçalanacak tavşan gibi hissediyorum.
- ?!

***

- Çevir çevir! Onu da çevir...
- Yine n’oldu?
- Bu da donuk gözlerle, tepeden bakıyor insana...
- Ölü müdür nedir?
- Halla halla...

***

- Geç bunu da geç...
- La havle...
- Niye söyleniyorsun? Sen demez miydin; "Ördek sesli" diye?
- !..
- Nasıl çıkartırlar bu sesi anlayamıyorum? “Venk, Ven, venk..” Ördek yavruları duysa peşine takılır Valla.
- “R” harfini söylerkenki Amerikalı kadınlara özeniyorlar her halde.
- Özel eğitim mi alıyorlar nedir?
- Hani o tezgâhtar kızı hatırladın mı? “Venk, venk” sesi çıkartacağım diye ne komik hallere düşmüştü?
- Ya burnunda et varmış gibi konuşan spiker hanımlara ne demeli?
- Eh... Onlar da İngiliz asilzadelerinden eğitim almışlar her halde.
- Kostüm promosyonu aşkına rüküş görüntüler falan...
- Bayan spikerler de senin radara düşüyorlar nedense...
- Niyeymiş? Gazete başlıklarını sunacağım diye bilgiçlik taslayan şu bay spiker neydi öyle?
- Yahu bırakmadın bir haber izleyelim şurada...
- Sen de gazeteni oku.

***

- Niye kalktın; kahvaltını bitirmedin daha?
- Ellerimi sabunlayayım, devam edeceğim.
- Bitirdikten sonra yıkasan olmaz mı?
- Kadın! Gazete oku dedin, okuduk işte...
- ?!
- Şu ellerle mi kahvaltı yapacağım?

 
Toplam blog
: 141
: 926
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

Türk san'at müziği dinlemeyi, okumayı, yazmayı ve paylaşmayı seviyorum. Kamudan emekli inşaat mühend..