Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '11

 
Kategori
Blog
 

Kahve bahane

Kahve bahane
 

Kahve Bahane


Yağmur Zamanı, Sabiha Rana, Vakayinus, Mor Lale, Ahmet 50,  Mor Okyanus, Black_Mermaid, Yapukay, Melda, Aynur Akkaya, Emine Supçin, Mesut Selek, Celal Çelik, Erol Işık, B.Gelincik, Ata Kemal Şahin, Mavi Karadeniz, Olgun Ekinci, Sennur, Yeşil Soğan, Nilgün Akad, Ecen08, Son Tual, Mesut Karip, Shailmar...

Epey uzun zaman oldu, ne ben gittim kapılarına ne de onlar tıklatmıştı kapımı.

Aklıma düştüler gecenin bir vaktinde, hele bir bakayım dedim, neredeler, ne alemdeler, neler yapar, neler ederler...

Eski dostlarımın kimi hala oradaydı, kimi yok olmuştu tamamen. Bulabildiklerimle söyleştim biraz. Özlemişim kelimelerini, cümlelerini, o cümlelerin içinde saklı ifadeleri.

Zaman zaman gülümsedim, zaman zaman düşündüm. Kimi zaman da duygulandım...

Silver 035 i aradı gözlerim biraz daha gülümsemek için, fakat taşınmış sanırım bulamadım, göremedim...

Hani derler ya bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı olurmuş, birer fincan kahve içelim hatırımız kırk yıl daha artsın diyeydi sebebi ziyaretim, daha çok kahve içmek niyetim başka başka dostlarla da...

Kahve bahane...

 Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 153
: 1584
Kayıt tarihi
: 18.12.08
 
 

Yaşamayı seven, yaşamı dürüst ve içten yaşayan, evi, eşi ve iki yavrusunun annesi... ..