Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '07

 
Kategori
Kahve
 

Kahve içip, kahve falına bakar mısınız?

Kahve içip, kahve falına bakar mısınız?
 

Kahve içmeyi sevmeyen bir iki arkadaşım var, onlar hakkaten kahve içmeyi sevmezler bende onlar ile kahve içmekten hoşlanmam. Şöyle tok karnına, denize karşı hele bir de çeşmede köpüklü bir kahve içeceksin, kahve sade olacak ama yanında mutlaka çukulata ya da lokumu olacak. (yandan çarklı bunun adı). Gel keyfim gel. Kahveler içilecek, muhapetler kırla gidecek. Arkasından mutlaka kahve falı bakılacak.

Kahveyi de kahve falına bakmayı da cok seviyorum. Fallarımda inanılmaz çıkar. Ama en fazla 4 kişiye bakabiliyorum. Ondan sonra kafam almıyor. Baktığım kişiler eğer ilk kez baktığım bir arkadaşım ise, bana ajan ya da daha önceden dedikodusu yapılıp benim de bunları soylediğimi falan zanneder.

Bir keresinde böyle bir olay yaşadık. Arkadaşımın kocasına bakarken, kadın sen bunları nereden biliyorsun diye saşırıyor. Adam da bunları anlatmanın ne gereği vardı diye karısına çıkışıyor. Baktım olacak gibi değil. Arkadaşım zor durumda kalıyor. Sen azıcık sus bakalım. Şimdi faldaki Aynur'dan da bahsedeceğim dedim. Adamın yüzünü görmeliydiniz. Arkadaşım "Noluyor ne Aynur'u" deyince de, kocası bunları gerçekten falda gördüğümü anladı ve durumu çaktırmadan düzeltti.

Belki merak edersiniz o anda orda kadını adamla falan görmüyorum bu dilime, aklıma gelen bişi. Ama fal bakmaktan ne kadar keyif alırsam, fal baktırmayı da o kadar sevmiyorum. Bana fal bakılırken bana afakanlar basar. Karşımdaki de anlar ve kısa keser. Bu gün bu yazıyı niye yazdım. Bu gün kahveden sonra fal bakıldım ve öf cok sıkıldım.

Fala kanmayın ama falsız da kalmayın.

Sevgiler Ayşe

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..