Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kahve molası

Bir sıkkınlık var içimde bugünlerde. Hayata karşı dik durmaktan sıkıldım galiba biraz. Bir kahve molası versem, hafif kamburumu çıkarsam ve tabi topuklu ayakkabılarımı da.  

Bir kahve molası verdim ey hayat, yaşam telaşını, dertlerini, üzüntülerini ve hatta yüklerini bir müddet çıkarma bohçandan. Aslında biliyor musun onlar senin bohçana daha çok yakışıyor benim sırtımdan.  

Bir kahve molası verdim ey hayat, parayı, pulu, geçim derdini çıkarma bir müddet cüzdanından. Kabarık cüzdan sende daha güzel durur bende durduğundan.  

Bir kahve molası verdim ey hayat, bir avuç huzur bir avuç mutluluk yolla kahvem bitene kadar.  

 
Toplam blog
: 9
: 1137
Kayıt tarihi
: 10.03.08
 
 

Ben benim işte, kişi kendisini nasıl anlatır ki hiç tanımayana.. 1976 yılında izmir de doğmuşum, öyl..