Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kahvehane mi, internet mi?

Kahvehane mi, internet mi?
 

Bu blog sevdasına ben de bulaşayım dedim. Daha doğrusu hanım, "artık bulaş" dedi. Anlaşılan gözünün önünde olayım istiyor;))) Nedense pcye çok kısa takılırım, hiç zevk almıyorum ki!

Kahvaltının ardından sabahki ev işlerinde hanıma yardımcı olurum, tvden haberleri takip ederim, sonra da "artık bana musade" deyip mahalledeki kahvehaneye giderim. Gidiş o gidiş. Ta ki akşama dek bazen oradayım. Sözde sigarayı bıraktım ama kahvedeyken dumanı beni hala zehirliyor. Biliyorum. Can sıkıntısından gidiyorum işte.

Bilgisayar evde burnumun dibinde dursa da, hanımın zoruyla bazen başına oturuyorum, o da gazete haberleri veya başka şehirde olan çocuklarımla görüşmek için... Ara sıra da hanımın okuyup bana önerdiği bazı yazılar için takılıyorum, hatta kredi kartlarıyla ilgili yıllık kullanma ücretini bankalardan yine okuduğu bir yazıdan faydalanarak geri almıştım.

Bu akşam beni ikna etti ve Milliyet Blog'a üye oldum. Aslında onu anlamam için yaptı biliyorum. Çünkü eve geldiğimde pc başında olmasını hiç istemiyorum. Ben de alışayım da, o hep bahsettiği güzel ve eğitici yazılara bende takılayım istiyor. Haklı da galiba. Gündem o kadar hızlı değişiyor ki ayak uydurmak için interneti es geçmemek lazım.

Bu ilk yazım olacak. Şimdiye dek hiç yazmadım. Hiçbir yere de yazmadım. Bakalım beni destekleyenler olacak mı?

Kahvehane mi? Yoksa pc mi?

Ya da her ikisi ;)

Karar vermek şimdilik zor!

 
Toplam blog
: 17
: 537
Kayıt tarihi
: 28.04.07
 
 

Cide / hacıahmet Köyü'nde doğdum. Lise yıllarım Zonguldak'ta geçti. TTKya memur olarak işe girince ..