Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Kahvendeki köpük olayım

Kahvendeki köpük olayım
 

"RESİM:ALINTI"


Sıcacık bir kahve olmalı senin fincanında.

Şöyle bol köpüklü.

Doyumsuz lezzette.

Ellerinin arasında tutmalısın beni.

Hissetmeliyim her bir hücreni, her bir zerremde.

Keyif almalısın her yudumda ve birbirinden farklı olmalı damağında bıraktığım tat.

İlk yudumundaki köpük kadar güzel olmalıyım her daim, kıvamında.

Dilinin üzerinde şöyle bir dolaştırıp duyumsamalısın enfes yanımı.

Yorgunluğunu alıp dinginlik bahşetmeliyim sana.

Keyif almalısın tadım damağına eriştiğinde.

Kokum başını döndürmeli, tatlı bir sarhoşluk hissetmelisin.

Özlemelisin beni bir daha ki buluşmamıza kadar.

Burnunda tütmeliyim duman duman.

Gözlerin aramalı neredeyim diye.

Vuslat vakti o zaman bu kadar tılsımlı olur.

Bir dilek geçirip içinden kapatmalısın fincanını içten dışa doğru çevirerek.

Her kahve fincanında, her telvede üç vakte kadar çıkmalıyım karşına.

Murat olmalıyım.

Haber olmalıyım.

Kısmet olmalıyım.

Kuş olup uçmalı, balık olup yüzmeli, at olup şaha kalkmalıyım.

Yol olmalı, para olmalı, ev olmalı, anahtar olmalıyım.

Ben…

İşin doğrusu sevdiceğim senin her şeyin olmalıyım.

03.09.2009

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..