Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '09

     
    Kategori
    Şiir
     

    Kahverengi gözlerinde ölmek istiyorum

    Hadi kahverengi hayaller kuralım
    Tıpkı gözlerin gibi
    Hani baktığımda beni alıp götüren
    Bana sevmeyi sevdiren gözlerin gibi
    Tozpembe hayaller olmasın
    Kahverengi hayaller kuralım biz gözlerin gibi
    Hani daldığımda gözlerine
    Bulutlar ayaklarıma serilmiş gibi
    Gözlerin
    Kahverengi gözlerin
    Hani bana huzur veren
    Hani bana benliğimi tattıran gözlerin
    Beni ben yapan
    Ben gözlerine bakmayı seviyorum
    Nefes aldığım her an
    Ve son nefeste gözlerine bakıp
    Şahadet dilerken
    Tozpembe hayallere inat
    Kahverengi hayaller kurmak istiyorum
    Ben gözlerini
    Ben kahverengi gözlerini seviyorum
    Ben seni çok seviyorum
    Ve ben kahverengi gözlerinde ölmek istiyorum
     
    Toplam blog
    : 1
    : 19912
    Kayıt tarihi
    : 20.11.09
     
     

    1983 Yılında İnegöl'de doğdum, Daha Sonra bir süre Yalova'da ikamet ettim. 1999 depreminin ardından ..