Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '13

 
Kategori
Deneme
 

Kahverengi

Kahverengi
 

Siz kahverengiyi tanıyormusunuz?

O sessiz,  o  benim gibi,  bende onun gibi,
Hep bir arada ince sızım...
 
Sevgide  güneş gibi, dostlukta kardeşlik gibi, huzurlu yaşamda  akar su gibi...

Okşayarak derinliklerdeki sevginin  sesizliğine  bakmak aşkın özünü görmek, bir annenin kucağı gibi şevkatli ve özverili...

Adaletin ve özgürlüğün simgesi, yaşamın  başlangıcı, dünyanın dengesi...

Kahverengi sevginin okşadığı, rengin görünüşündeki  derinlik.
Kendinizi (toprak) kahverengiye ne kadar yakın buluyorsunuz,  hakkında bildiğimiz  ve kahverengiye kendimizi ne kadar yakın hissediyoruz...

Dünya ya baktıgım zaman derin bir sessizlik...

Bu gün kahverengiye ait görüntüleri görmek istedim küçük birbalon yolculuğuna çıktım o heyecanlı bir yolculuktu, hayretli bakışlarım, çığlıklarımı tutamıyordum...
 
Toprağın halı gibi duruşu kayalar ve ağaçlar nakış gibi işlenmiş, denizin maviliği rüya misali, bu lutuflar  görünüşleriyle birlikte kahverenginin üstünde...

Ruhun ve gözün kamaştırdığı, (toprak) kahverengiye bağlı olan ne varsa canlı duruşu yaşamın ta kendisi ....  

 
Toplam blog
: 101
: 3501
Kayıt tarihi
: 17.11.13
 
 

Ucunu göremediğim kadar  Özgürlük, Aldırmadan hiç birşeye,  bütün kuralları kırıyorum Ne olursa o..