Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '11

 
Kategori
Yılbaşı
Okunma Sayısı
2885
 

Kaktüs, kadınlar, yılbaşı

Kaktüs, kadınlar, yılbaşı
 

Bir kadın size kaktüs hediye ederse, sakın olaki şaşırıp kötüye yormayın. Çiçekçilerde küçük saksılar içinde satılan şirin mi şirin mini minnacık kaktüsler var. Şayet başınıza böyle bir iş gelirse bunun anlamı “kaktüs: eşittir içtenlik, aşkımız için zorluklara katlanmalıyız” dır.

Bu durumda karşı tarafı zevksizlikle suçlayıp “Oha yani” falan gibi kelimeler kullanırsanız, anında otuz altı numara pabucu kafanıza yediğiniz resmidir. Bu kadarla kalınsa iyi ne odunluğunuz kalır ondan sonra ne adamlığınız. Siz siz olun böyle bir durumda “Ah hayatım ne kadar ince düşüncelisin“ falan deyin. Bakın o zaman neler oluyor.

Hazır laf kaktüsten  açılmışken herkese kaktüs hediye ediyorum.(Bakınız resimde görüldüğü gibi) Yeni yılınız kutlu olsun ya da kederleriyle sevinçleriyle bir yılı daha geride bırakırken… Gibi klasik yazılar yazıp yılın bu son günlerinde hem okuyucunun hem editörlerin de kimyasını bozmanın âlemi yok. Ne diyordum?

“Zorluklara katlanmalıyız” Sebebine gelince:

İyi yürekli insanlar için.

Dünyayı güzelleştirme düşleri olan herkes için.

İnsanın, insan olarak değer gördüğü bir toplum için.

Şefkat, merhamet, sevgi gibi nitelikleri yüreğinde bir elmas saflığında taşıyanlar için.

İyi bir yaşam için.

Mutlu yarınlar için.

İnsanı insan yapan niteliklerin bilincinde olanlar için.

İyi yıllar diliyorum.

Sevgiyle kalın, sevgide kalın.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Merhabalar, Sevgili BLOG arkadaşım...! Yeni yıl, yeni yıl hoş geldi, sefalar getirdi bizlere... * Geçen yıl çektiğiniz sıkıntıları ve acıları, * Yaptığınız hataları ve kırgınlıkları, * Hayal kırıklıklarınızı ve rüyalarınızı * Harcadığınız fırsatları, imkanları LÜTFEN UNUTUNUZ...! Çünkü ; * YENİ 2012 YILINIZ KUTLU, MUTLU OLSUN..! * Evet önce sağlık, sonra huzur, zaten arkasından gelir mutluluk, * Siz ne yaparsanız yapın her şey kendiliğinden oluşur, gelişir ve önünüze çıkar. * YİNEDE HAYAT HOŞTUR..! Hepinize sonsuz sevgiler, selamlar ve saygılar sunarım..! NECİP KÖNİ - ADANA / TR

Necip Köni - Adana / TR 
 30.12.2011 23:35
Cevap :
Teşekkürler Necip Bey, İyi yıllar  01.01.2012 12:39
 

Hos anlatimli bi Yeni Yil kutlama dilekleri bulmak, sevindirdi, gülümsetti , sagolun. Sevgiyle olun, Sevgi Siz de kalsin... Yeni baslangiclar hep umut tasir yürege... UMUT iste :)

kırıkkalp 
 30.12.2011 20:29
Cevap :
Teşekkürler, Mavi düş, iyi seneler.  01.01.2012 12:44
 

Günaydın,kaktüsleri çok severim ve evimde bir çok kaktüsüm var çok sevdiğim içinde hediye almak istediğimde kaktüs tercih ederim.Bir yılbaşı günüydü bir arkadaşıma da kaktüs aldım üzerinde minik sarı çiçekleri olan hediyeyi verdiğimde oo kaktüs gibi dikenlerimi batırırım mı demek istedin dediğinde şaka da olsa kırılmıştım bana o anımı anımsattınız.Oysa çiçekler hepsi herzaman masum ve güzel.Mutlu yıllar diliyorum.

Şennur Köseli 
 30.12.2011 12:02
Cevap :
Teşekkürler Sennur hanım, böyle durumlarda önyargılı olmamak gerekiyor ama insanız işte bazen anlık tepkilerimizle karşımızdakileri üzebiliyoruz. İyi seneler.  30.12.2011 14:17
 

Mutlu daha nice yıllar...

KUYUCAK 
 30.12.2011 11:56
Cevap :
Teşekkürler, size de iyi seneler  30.12.2011 14:14
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 261
Toplam yorum
: 57
Toplam mesaj
: 11
Ort. okunma sayısı
: 324
Kayıt tarihi
: 30.08.10
 
 

Anadolu Üniversitesi İşletme fakültesi mezunuyum. Çeşitli kuruluşlarda muhasebe ve dış ticaret or..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster