Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '09

 
Kategori
Rüyalar
 

Kaktüs

Kaktüs
 

...


Sevgili Rüya Meleği,

Ben de sizin gibi rüyaların uyarıcılığına, mesaj ulaştırdığına inanıyorum ve çok önem veriyorum. Bazı rüyaların ise yıllar sonrasını işaret ettiğine de inanıyorum. Şuna da dikkat ettim, özellikle sadece bir anlık, bir sembol görüyorsam mutlaka önemli bir mesajı oluyor ve çıkıyor. Bugün de rüyam da adını bilmediğim ama gerçek hayatta da tanıdığım tropikal bir saksı çiçeği gördüm. Tek bir kökü uzamış çok canlı güzel görüntülü sert dikenleri de olan hani bir diken bir küçük yaprak şeklinde olan kaktüsümsü hatta belki bir kaktüs çeşidi olan tropikal bir bitkiydi. Koyu yeşil bitkinin canlılığı ve güzel görüntüsü ile tezat oluşturan kocaman dikenleri arasındaki küçük ama canlı güzel yaprakları tam yorumlayamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.

Teşekkürler ve sevgiyle kalın...

Rumuz: Sufi-su

Sevgili Rüyasever,

Rüyalara inanmak farkındalıklarımızın artması adına en önemli adımlardan birisidir. Rüyanız kendinizi farketmeniz adına çok güzel mesaj içeriyor, içinizde kök salmış bir yetenek, güzellik, cevher, sizi mutlu edecek ne varsa bunu dışarı çıkarmanız gerektiğini söylüyor, buna da, sert tavırlarınızı, içinizde ki kızgınlık ve öfkeyi yumuşatarak, daha sakin ve esnek davranarak ulaşabileceğinizi söylüyor. Gerçek yaşamda kızgınlıklarınız sert tavırlarınız ve tahammülsüzlükleriniz olabilir ama bunları içinizde törpüleyip ve bu davranışları yaşam tarzınız haline getirdiğinizde yaşamınızda sıçramalar olacaktır.

Sevgiler

 
Toplam blog
: 19
: 1051
Kayıt tarihi
: 15.02.09
 
 

Süleyman Demirel Üniversitesi İşletmeyi yarım bıraktım, evliyim ve bir çocuğum var. İlgi alanım rüya..