Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kaktüsleri öpen dudaklar kanar!

Kaktüsleri öpen dudaklar kanar!
 

http://www2.grüne-jugend.de


Doğu Avrupalı güzel, kıtanın batısına çalışmak için gider!

Yayan gelmez! Getirilir! Bu yolculuk pahalıdır!

Ödemekle bitiremez! Geri dönemez! Fiziksel taciz görür ve dayak yer!

Çok genç, çok güzel, dil bilir ise; lüks bir genelevde çalışır!

Ona; bu yaşamı bağışlayanın yanından artık hiç ayrılmaz!

Aynı meziyetlere sahip olan: Anasından şansız doğan, karda kışta kısacık etekle misafiri gelmediğinde, kaldırım taşlarıyla; izmaritini paylaşır!

Doğudan gelen güzelin en büyük sıkıntısı; zengin ettiğinin sille tokadı olur!

Batı Afrika’dan Batı Avrupa’ya getirilen Nijeryalı güzellerin hem fiziksel hem de psikolojiktir gördükleri işkenceler!

Yoksul Nijeryalı aile: Kalın dudaklı; kakao renkli, kadife tenli kızını “Madam” a satar!

Geçim derdi büyüktür; aile bir ferdini kurban eder.

Satış bedeli yüksektir! Afrikalı ceylan yemin etmelidir!

“ Ben, Quenn! Madama hizmet edeceğim, onu asla terk etmeyeceğim!

XX.xxx Euroyu geri ödeyinceye kadar; ruhum ve bedenim Madamın ve büyücülerinin elinde olduğunu biliyorum. Kaçmayacağıma yemin ediyorum!”

Neden “Madam” derler bilmiyorum, sormayın!

Eskiden çaçaça derlerdi; hatırlıyorum!

Yeni nesil patroniçeler; süper modelleri aratmayacak nitelikte birçoğu üniversite mezunu!

Rachel üniversite mezunu değil; Nijeryalıdır. Ülkesinin güzel kızlarını İtalya’ya getirir, İtalyanların beğenisine sunar.

Kölelik bitti mi sanıyorsunuz? Yanılıyorsunuz!

Bu hayata dayanamayanlar doğu Avrupalı güzeller gibi sık yumruk yemezler!

Ama! Bir kez yedikleri dayakla hafızalarını yitirirler; kafatasları yarılır, kırıkların haddi hesabı yoktur! Hep merdivenlerden düşerler, görünmez kazalar. Ben; Quenn’in ablasıyım diyerek çaçaça Rachel sigortayı uyutur tam 100.000 Euro’yu cebine; sakat Quenn’i de Nijerya’ya atar.

“ Yemin etmiştin şimdi de Madamı terk etmek istiyorsun hem de borcunu ödemeden öyle mi? Eh o zaman bizden günah gitti; büyücü chou chou senin icabına bakar. Kötü ruhlar beynine iğneleri batırırlar”

Batıl inançları derindir! Yapılan bu tür ihtarlar onları delirtir!

İtalyan Polisinin arşivleri; aklını yitirenlerin videoları ile dolup taşmaktadır.

Çıkmaz sokak! Eve dönmek açlık demek!

Kızların satışını engellemek isteyen “Benin/ (Nijerya) Kralını protesto etmek için çırılçıplak soyunan aile fertleri sarayın önünde toplanırlar; batıl inanışa göre yabancı çıplakları görmek krala uğursuzluk getirir.

Kral: Gazetecilere “Benim elim kolum bağlı, halkım bana orasını, burasını gösteriyor; evlatlarını bol para veren Madamlara satmak istiyorlar alışmış kudurmuştan beter” diyor ve çıplakları görmemek için tahtına çekiliyor!

Katolik kilisesi ve rahibeler bu duruma el koysalar yardım etmek için kolları sıvasalar da pek başarılı olamıyorlar! Okuma yazma, meslek kursları açıyorlar.

Kızlar: Kendi ülkelerinde kalsınlar; ekmek parası kazansınlar diye, çırpınıyorlar!

Sömürülmüş, hâlâ da sömürülen bu kıtanın çocukları kadınları AİDS virüsü ile cebelleşe dursunlar! Çiçekleri rengârenk karşıdan çok güzel; kaktüsü öpmek isteyen dudaklar kanıyor. Dikenleri, dudaklar hesaba katmıyor!

Katamıyor!

23.Ocak 2009 Berlin

“Kenyalı Layla” adlı bloğum, Avrupalı bir kadının Kenya’nın erkeklerini dünyaya tanıtması ve pazarlamasından dem vuruyordu!

“Kaktüsleri öpen dudaklar kanar” Nijerya’dan anlatıyor! Rachel var, Nijeryalı Madamlar var! Tanrım! Başrollerde kadınlar var!

Avrupa’nın Afrika’yı sömürmesi; utanarak, alıştık diyelim!

Afrikalının Afrikalıyı sömürmesi! Buna ne diyelim!

Kadının kadını sömürmesi! Diliniz tutulmasın! Söyleyin!

Kadının kadına yaptığı baskılar ve kadının bitmez tükenmez çilesinin altında ne yatar?

Hacıyatmaz!

Olamaz!

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..