Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '09

 
Kategori
Yurtiçi Tatil
Okunma Sayısı
805
 

Kaktüsüm Çiçek Açtı...

Kaktüsüm Çiçek Açtı...
 

Dün sabah erken kalktım. Ne yapalım haftanın bir günü bize verilmiş. İyi değerlendirmek lazım. Hanım daha sabahın en tatlı yerinde saç, baş dağınık benim kalkmamdan yararlanıp yatağın tümüne hakim oldu.

Haklı da kanımca. Haftanın altı günü programlanmış roboaysel. Mutfağa benim girmem, bir türk erkeği olarak recona ters düşer ama sevgili karım için recon falan tanımam. Tanımadım da kahvaltımı yaptım. Masaya eşim için de kahvaltı hazırladıktan sonra, fotoğraf makinamı alıp kısa yoldan sahile indim. Amacım sezon yavaş, yavaş açılıyor birkaç kare yakalarım.

Bodrum' u bilenler bilir. Sezon açıldığında malzeme boldur. Ülkemizi tanımak ve tatil yapmak isteyen yabancılar. Onlara hizmet vermek için dağda keçilerini bırakıp gelen çobanlardan tutun da rusya'dan şipariş gelen revü kızlarıyla dolar. Sakın çoban dediğimden küçümsiyerek söylediğim anlaşılmasın. Adam dağ'da keçi otlatıyor ama elinde ing., alm., rus sözlükler var. En az bilen üç dil biliyor. Benim üniversitelim kız arkadaşıyla birlikte anne ve babasının gönderdiği parayla bir gitar almış yabancı filmlerde gördüğü sahneleri uygulamaya çalışıyor. Diğer yandan otel işletmeleri harıl, harıl üniversiteli arıyor. İş verecek ama talipli yok. Ne yapsın çoban kardeşim o boşluğu doldurmaya çalışıyor.

Lakin ters giden birşeyler var. Benim çobanım yabancı dil biliyor bilmesinede ah biraz da görgü kurallarını bilse. Kızlar serilmişler kumlara güneşleniyorlar. Benim çoban garsonum:>der. Fakat eli pantolonunun fermuarında. Kulakları çınlasın bizim Coşkun geliyor aklıma. (tabi filmlerinde öyle. O şimdi Antalyanın sevilen bir esnafı) Gitti bir çuval incir. Ben bir yabancı olsam şöyle bir düşünürüm. Bu adam dilimizi iyi biliyor. Demek ki kültürlü biri. Ama o neyin nesi porno çekmiyoruz ki niye böyle? Bize bir şey mi göstermek istiyor. Gitti ülkenin karizması. Bir de şuna şahit oldum. Gelen yabancı bayanlara sanki:> Sizinkiler bilmezler gibi bir tavır takınıyoruz. Neredeyse akşam oluyor ve bir tek kare güzel görüntü alamıyorum. Yahu çeksem turist falan gelmez bir daha. Astım makinamı boynuma evin yolunu tuttum. Neme lazım bir faydam yok ülkeme zararım da olmasın.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 18
Toplam yorum
: 9
Toplam mesaj
: 8
Ort. okunma sayısı
: 680
Kayıt tarihi
: 13.02.09
 
 

Eskişehir İstiklalbağında doğmuşum. Eskişehirde büyüdüm.antalyada 20 yıl tv'lerde çalıştım. Şimdi..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster