Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Kal demek istedim-2

Kal demek istedim-2
 

O gece uyuyamadı sabaha kadar düşündü delikanlı. Sabaha karşı yorgunlukla uyuya kaldı. Rüyasında sevgilisini gördü, ayrılıyorlardı sevgilisine kal diyordu o ise dinlemedi çekip gitti… Arkasında yıkıldı delikanlı… Rüyasından gözyaşları içinde uyandı. 

Mutluluk ne diye sordu kendi kendine anı yaşamak mı, devamlı olacakları düşünüp stres içinde yaşam mı? Ne olursa olsun kızla çok mutluydu kız sevse de sevmese… Mutluydu önemli olanda bu değil miydi hayatta… En sonunda kararını verdi kız ondan ayrılmak isteyene kadar ne bu konuyu düşünecek ne de ayrılık lafı edecekti. Kendi kendine “yarına çıkacağımız bellimi ki yarını düşünüp üzülüyorsun bu günü, anı yaşamalısın o an mutluysan gerisi boş; evlenirsin, ayrılırsın onlar yarın düşünülecek şeyler…”dedi. 

İlerleyen günlerde delikanlı karar verdiği gibi yaşamaya başladı anı yaşıyor yarını hiç düşünmüyordu artık eski kıskançlıkları kalmamış içi huzur dolmuştu. Her şeyi “oluruna” bırakmıştı devamlı düşünüp kızı devamlı kontrol etmeye çalışarak hiçbir şeyi değiştiremeyeceğini anlamıştı, bir insan aldatmak isterse 24 saatin 23 ünde beraber olunsa bile o bir saatte yapacağını yapardı… 

Kız delikanlıdaki değişimin farkına kısa sürede vardı ilişkileri huzur bulmuştu artık, evet belki hala çok sevmiyordu aşık değildi delikanlıya ama artık mutluydu delikanlı ile huzur buluyor, tüm sıkıntılarını unutuyordu. 

İnsan oğlu yetinmiyor kızda da öyle oldu huzur yetmedi aşkın peşinden koştu delikanlıyı belki bırakamadı ama defalarca aldattı aşk sanarak çok şey yaşadı ama hep sonu hüsranla bitti. 

Delikanlı ise tam tersi bir yaşam sürüyordu sevdiğinden başka kimseyi almadı hayatına zamanla içindeki fırtınalar son buldu huzura kavuştu. Kız onun için bir liman olmuştu ve delikanlı çıkmadı hiç o limandan. Yanındayken öptü, kokladı sevdiğini yanında yokken hayalini kurdu ona şiirler yazdı: 

İyi ki Varsın… 

Şimdi uzaklardasın bitanem 

Hala benimsin ve yakında döneceksin biliyorum 

Ama söz dinletemiyorum kalbime… 

Sensiz olmuyormuş sensizlikte insan kendini yitiriyormuş 

Ben ben değilim artık,  

Anladım sensiz ben bir hiçim. 

Öyle içime işlemiş öyle sevmişim ki seni 

Hiçbir şey umrumda değil artık 

Sadece sen, tek sen yetiyorsun… 

Bazen o olmasa diyorum,  

Tansiyonum düşüyor,  

İçime sıcak bir şey akıyor yakarak 

Gideceksin bir gün biliyorum 

Ve benim bir yanım ömür boyu yanacak 

Öbür yanım da yaşadığımız günleri düşünüp mutlu olacak. 

Şunu bil ki bitanem 

Yediğim ekmekte içtiğim suda,  

Söylediğim şarkıda, hep içimde olacaksın 

Sensiz ne bir adımım olacak 

Ne seni düşünmeden bir anım 

Ne de sensiz bir nefes 

Aşkı seninle tattım, seninle huzur buldu ruhum 

Artık yanımda ol olma 

Bu kalp sadece senin için atıp 

Hep aynı şeyi söyleyecek 

“İyi ki varsın” 

Bir gün delikanlının içindeki saf sevgiyi gördü kız yaptıkları acı vermeye başladı artık o da seviyordu… 

 

SON 

 
Toplam blog
: 79
: 1155
Kayıt tarihi
: 11.02.08
 
 

Sınıf öğretmeni. 39 yaşında. İstanbul'da görev yapıyor içinden geldiği gibi yaşıyor ve yazıyor.....