Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Kal

Kal
 

Konuşma,
Kırdım seni.
Üzdüm belki de.
Ben seninle biz olmayı beceremedim.
Ama yine de gitme.
Gitme kal.
En azından nefes alışını bileyim.
En azından seni sevdiğimi bil.
Ve kal bu şehirde.
Çünkü diğer şehirler tuzaklarla dolu.
Çünkü diğer şehirler hep başka ‘sen’ ve ‘ben’ leri barındırıyor.
Diğer şehirlerdeki ‘sen’lerden kaçmaktan öyle bıkmışımki.
Pencerenin dışındaki kendi şehrim,
Ve ıslanarak gelen sen olmalıydın belki de.
Kal bu şehirde.
Eski bir şarkı ol gerekirse.
Ya da dönemeçteki bir kafe.
Çocukluğumla birlikte gitme.
Mısralarıma kelime ol.
Ya da şiirlerime mısra.
Aynı yağmurda ıslandığımızı bileyim.
Bu bana yeter.
 
..
© hoPeace 
06.02.2011 15:34 / Kahramanmaraş
 
Yorumlarınız için teşekkürler. 
 
Toplam blog
: 73
: 495
Kayıt tarihi
: 28.03.08
 
 

Artık herhangi bir sayfaya baktığımda daha net bir görüntü oluşuyor. Her yazıda 'sen'i görüyo..