Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kalabalık yalnızlık

Düşünüyorum, bir çok insan gibi ve sorguluyorum hayatı. Yaşamak bazen o kadar anlamsızlaşıyor ki hepimiz için, en yakın köprüden atlamak, ya da okyanuslar da buz gibi soğuk sularda boğulmak geçiyor içimizden...

Ruhumuz yalnızlığına isyan ediyor kalabalıklar içerisinde. Ve biz de çoğu kez anlamsızlığını bilerek bu eylemin, bunun bilincinde olmanın keyfsizliğiyle isyan ederiz ruhumuza.

İnsanlar, dünya nasıl bu hale geldi? Neden bir ay önce tanıdığımız biri hatta yıllardır tanıdığımız biri kısa bir zaman için de yabancılaşır ki bize? Neden yalanlar söylemek zorunda kalırız ya da neden yalanların ruhumuzu boğmasına izin verip, gözyaşlarımızla ruhumuzu temizlemeye çalışırız?

Yoruldum ben bu hayattan, yoruldum, bencil, saçma sapan insanlardan... Ruhumu ve bedenimi okyanusa atmak istiyorum. Soğuk sular da yüzmek ve sudan kafamı çıkarıp güneşi görmek istiyorum...

 
Toplam blog
: 5
: 1779
Kayıt tarihi
: 04.03.07
 
 

Merhaba, ben 21 yaşında, üniversite 1. sınıf öğrencisiyim. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık okuyorum...