Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Kalamam hayatın köşesindee, o zaman neşesi neresindee :)

Kalamam hayatın köşesindee, o zaman neşesi neresindee :)
 

İzlediğin bir filmi tekrar tekrar izlemek, aynı eski sevgiliyle yeniden başlamak gibi. Filmi seviyorsun ama, o ilk heyecan yok, sürprizsiz, beklentisiz ve sonunda ne olacağını biliyorsun...


Ya ben harbiden dengesiz bi kızım :)

Yeminle kendimden sıkıldım hee :)

Bidaha kesinlikle barışmayacağım dediğim adamla barıştım :)

Amaaa inanın ki nasıl özlemişim var yaaaaa,

Yok yok abi bu durumun tarifesi yok yani :)

Ve itiraf etmeliyim ki ilk mesajı atan da bendimmm,

Anaaaam şu an çok utanıyorum, bakamıyorum ekrana, gözlerimi kaçırıyorum :)

Durup durup bak bidaha barışmayacağım diyorum, sonra tükürdüğümü.... anladınız işte çok iğrenç bi tabir olacağı için gerisini yazmak istemedim dee :)

Neysee, nerede kalmıştık,

 Ha evet, sanırım burada yanlış yapıyorum ne yapayım mutlu olamadım ki ben hiç :(

Yinee evrene mesajlarımı yolladım durdum,

Ee gerçi 'Yeni birini gönder herşeye rağmen, duydun mu beni evren' demiştik  :)

Oda farketmez sanıp eskilerden göndermiş.

Zaten ya imkansız birini gönderir yada eskiyi :)

Napalımm kaderden ziyade olmazmış.

Aşk sancısı birazda biz kadınların adet sancısıyla eşdeğer :)

Kıvrandırıyor allahıma :)

Biliyorum yine mutlu olamayacağım ben :(

SILA'nında dediği gibi... 'Hep aynı başlıyor bitiyor ve iki kişiden biri vazgeçiyor ve biri hep daha çook, çok seviyor beeee...'

Yine sevdiğimden ayrılınca üstümden tır geçmiş gibi olucam,

Gözlerim musluk gibi dinmek bilmeyecek,

İştahım kesilecek ve yine sigara içmeler dahada artacak,

Amaaaaan deyip geçicem sonrada...

Oda geçicek gidicek bi yerde yani :)

Hepte ağlanmaz ki biraz yazarım onada sonra yine mutlu olurum ben :)

Yara geçer ama izi kalır,

Teknoloji gelişti onuda lazerle hallederiz ne iz kalır ne biş'EYY :)

Şu sevgililer hep en önemli etken ?

Neden hep mutlu olmak istiyoruz ?

Arada üzülücez tabi :) (Ne yapayım herşeye olumlu bakıyorum) :)

Hep derim ya hiçbir mutluluk sonsuz değil...

Erkeklerin çoğunun aklıda maşallah anacım hep bel altına çalışıyor  ohho oh...

Doğru insan bulmakta yalaaaaan!!!

Binde bir denk gelirse gelir işteee.

Hayaaat uzun DEĞİL!

     KISAAA!!!

Tek bir günü bile geri geiremiyoruz ki...

Millet 3, 5 sene sürür ilişkilerini ben gene 1 hafta 1 ay...

Yine sorun bende değil sende klişesini kendime doğruluyorum ne yapayım :)

Şu kalp ağrısı kötü yaa :(

Apronax bile çare olmuyor kalp ağrısına :)

Kimseye değmiyor yine, titrerim kendi üstümeee, benden değerli yoook kardeşiiim :)

Buradan da prof. doktorlara sesleniyorum,

Bulsunlar artık şu kalp ağrısınada bir ilaç :)

Ama 'SEVGİ'en büyük ilaç vede çok etkili,

Eczanenize yada doktorunuza danışmanıza gerek yok :)

Tavsiyem % 100 etkilidir :)

Yine SEVGİLEEER göndererek kapanışı yapıyoruuum :)

Sevgili ile güzelleşelim mi )

-EVEEEEEEEEEEEEET :)

 

 

 
Toplam blog
: 21
: 819
Kayıt tarihi
: 16.03.12
 
 

Hayatımın beyaz atlı prensini bulamadım. Şu alışveriş siteleri var ya (isim vermiyorum reklam olm..