Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Kalbe söz geçmez bilirsin...

Kalbe söz geçmez bilirsin...
 

Yalnızlığın pençesindeyım şuan
Ne ruhum benımle nede aklım yerinde
Sadece seni düşlemekle meşgulüm
Kalbe söz geçmez bilirsin

Bir ağrı saplanır kalbime
Sanki ruhum ayrılmak istiyor bedenim den
Yatıştırmak imkansız bildiğini okuyor yine
Kalbe söz geçmez bilirsin

Hatıralar canlanıyor yüreğim kan ağlıyor
Bazen susuyor bazen de haykırıyor
Bilsen ahh ne  çok acı çekiyor
Kalbe söz geçmez bilirsin

Hayal etmesi bile güzel seni
Her kelimen aklımda dün gibi
Gözümü kapasam yanımdasın sanki
Kalbe söz geçmez bilirsin

Seninle yakalamıştım mutluluğu
Fark ettim sen varken huzuru
Uzağımdasın şimdi sen belki mutlu
Kalbe söz geçmez bilirsin

Gözlerinde görüyorum aşkı
Sözlerinde buluyorum saflığı
Yüreğimde hissediyorum varlığını
Kalbe söz geçmez bilirsin

Uzaklar aramıza girsede
Umudumu alıp götürsede
Bana ait bir şey var sende
Kalbe söz geçmez bilirsin

O olduğu müddedce
Hep varolacaksın benimle...

Şiir-Edibe Toğaç
 

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..