Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

04 Ağustos '07

 
Kategori
Blog
 

Kalbi Teşekkürümdür!

Kalbi Teşekkürümdür!
 

Sevgili ''Milliyet Blog'' Dostlarıma!

Ailece yaşadığımız ''ciddi'' sağlık problemlerimizden dolayı, siz değerli dostlarımın bana onur veren değerli yorumlarınıza ve beni sevindiren o güzel mesajlarınıza vaktinde ve de ayrı ayrı teşekkür edememenin üzüntüsü içindeyim. :(

Ara sıra, kısa da olsa, girip cevap vermeye çalışsam da yaşadığımız yoğun sıkıntılar sebebiyle, arzu ettiğim halde cevaben gereken düzende, dönememekteyim.. Bundan dolayı, sizlerden çok çok özür diliyorum.. :(

Kıymeti bende saklı olan, yorumlarınızın her biri için, derin anlayışınıza sığınarak, yüreğinizin affetmeyi bilen köşesine, geciken cevabi özürlerimi ve de teşekkürlerimi gönderiyorum efendim..

Gönlümün yaşam felsefesi!

Kendimden başkalarının, değerli vakitlerini almamak içindir ki özelimde her ne yaşarsam yaşayayım, hiç bir zaman için, karşımdaki kişilere, ''Milliyet Blog Aileme,'' yansıtmayı aklım ve yüreğimle uygun görmedim..

Fakat, son zamanlarda MB. da yorum, teşekkür vs. gibi konular gündem oluşturduğundan, yanlış anlaşılmamak adına, sizlerin kutsal affınıza sığınarak, en azından mazeretimi bildirmek istedim efendim..

Bizler malesef yazılarını okuyup yorum bıraktığımız dost insanların, o an ki yaşamlarında ama maddi, ama manevi, ama bedeni, ama ruhi, ne halde olduklarını bilmeksizin, bilinç altımızda ki beklemiş olduğumuz o cevabı alamamanın verdiği boşluk ve kırılganlıkla (düşünmeksizin!) incindiğimizi, daha doğrusu incitildiğimizi var sayıyor, kalpten olmasa bile, aynı koro içinde, bazen kürdi, bazen hicazkar, bazen hüzzam, bazen rast ve nihavend dile gelip, beraberce çalıp söylüyor, sonrasında da sevgi ve saygıyla yine dinliyor ve anlıyoruz birbirimizi..

Bu hassas nedenlerle, nazik yorumlarınıza, hatır soran mesajlarınıza, sevgi dolu seslenişlerinize karşı çok mahçubum..

Hakkınızı helal ediniz lütfen?

Sevgim saygımla.

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Sabiha Rana

Fotoğraf: http://galeri.milliyet.com.tr/
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..