Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

Kalbim acıyor..

Kalbim acıyor..
 

Bu resim bir alıntıdır


Nohut tanesi kadar ilgimi çekmiş
Sonra seni
dev aynasında izlemiş,
“vay anasına!” demiştim!

Açık unutmuştum
Kalbimin kapısını..
Ahh!
İçeri girip hırsızlık yapacağını
Nerden bilecektim!?

Şimdi kalbim nerde?
Elbette sende!
Yavaş,
Tutmasını bilmiyorsan
Bari düşürme yerlere.

Ooff!
İçin için yanıyor kalbim
Galiba onu tuttuğun ellerin sıcak!
Yaramaz bir çocuk gibisin
Bırak git işte oralara
Elinden bir kaza çıkacak!!

Birkaç kez yanıma gelsen
özlediğim kalbimi bana göstersen
Ve içine su serpsen!
Yanıyor işte, cayır cayır!
Bari söndürüversen!

Bu yangınlar hayra alamet değil canım!
Onu sana kaptırdığıma pişmanım
Ama ne çare
Şimdi o sende!

Artık anladım!

Yaa!
Ver şunu bana geri
Kalbim çok acıyor serseri!!!!

Berrin  Aksu
 

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..