Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '09

 
Kategori
Deneme
 

Kalbim aklımın kuklası oldu!

Kızgın gibidir satırlarım , öfke kusar.....Karışık akar kendi doğasında, senin berrak sularına karışmadan... Ama "gibi"dir, yaratılan bu imge ki can bulduğunda durulur. Unutulmamış gibi yazılır, sen denildiğin de "ben" zannedilir... Bulanıklaşır gördüğüm satırlar... İçinde aşk tozu, sevda kokusu var zannedilir. Zannedilen zannedilir, lakin "zan" altında kalan sadece satırlarım olur... Tekrar tekrar okunur ya da yarım bırakılır, virgül öncesinde ki cümlelerim ve üç noktalı fikirlerim..."Sen" , diyerek haykırdığım "aşk" olur bazen, bazen "aşk" sen olur.... Sen olduğunda ise, "ben, ben, ben" olurum! Yalanı yoktur bağlaçlarımın ama yine de seni bana, beni sana bağlayamazlar... Patlamasın diye kalbim, havasını aldığım duygu gazlarını salarım bu satırlara... Sen belki duygu kokusundan, belki de çıkan havadan etkilenip batırırsın sözlerini kalbime... Bilir misin, benim kalbim aklımın kuklası oldu?...Aklımsa senin...

 
Toplam blog
: 76
: 418
Kayıt tarihi
: 26.04.09
 
 

İçimi yazılarıma, dışımı enerjinin akışkanlığına bıraktığım ben, yaşama her sıradan insan kadar m..