Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '09

 
Kategori
İzmir
 

Kalbim Ege'de kaldı

Kalbim Ege'de kaldı
 

İstanbul’a taşındıktan sonra da hergün İzmir Belediyelerinden mailler geliyor. Düzenlenen kültür sanat etkinliklerinden haberdar ediliyorum.

İzmir ulaşım sorunu olmaması açısından çok avantajlı bir kent. Bu avantajı kullanarak etkinliklere katılmak çok keyifliydi.

Öyle ki, İstanbul’da konserine gidemediğim birçok sanatçıyı İzmir’de izleme imkanı bulmuştum. Hatta MB’a taşıdıklarım olmuştu.

İzmir’le ilgili haber aldığımda bir parçamın İzmir’e ait olduğunu hissediyorum. Ve bu duyguyu seviyorum.

Dile kolay. Kocaman 5 yıl... Benim için çok talihsiz yıllardı, buna rağmen güçlü olmayı öğrendim.

Seviyorum İzmir’i ve ilk fırsatta ziyarete gideceğim.

İstanbul; yaşama sevincim, çocukluğum, dünüm, bu günüm, yarınım, hayallerim, kazançlarım, kayıplarım, vazgeçilmezim, en büyük aşkım...

İzmir; sevdiğim, hatıralarım, öğrendiklerim, büyüdüğümü hissettiğim... Keyfimin kenti...

Gönlüne hizmet etmeyi bilmeyeniniz varsa benim gibi, İzmir’de bir süre yaşayın derim. Ege’yi soluyun ciğerlerinize çekin. İnsanların arasına karışın, izleyin.

:) Sonra yaşamayı öğreneceksiniz, hayatı daha çok seveceksiniz...

Bu yazımın ilham kaynağı İzmir/ Avrasya gazetesinden Nihat SÖZERİ...

Bundan 3 ay önce gazeteye iş başvurusunda bulunmuştum, Sn. SÖZERİ bugün telefon etti... İstanbul’a taşındığımı söyleyince de iyi niyet gösterip cv’mi bazı yerlere göndereceğini söyledi...

Hem bu zarif davranışa hem de telefonun İzmir’den gelmiş olmasına şaşırdım ama memnun oldum. Bir yanım İzmir’e aitmiş, bunu bir kez daha anladım...

Bu kadar İzmir demişken;

İzmir Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sanat Müdürlüğü’nden aldığım bilgiye göre; Ahmet Adnan Saygun Sanat Merkezi Solfej Cafe bahçesinde Müzik Ziyafeti sunuluyor.

Oda müziği dinletileri her hafta Salı günü 20.30 da... Bu güzel müzik ziyafetini kaçırmayın...

:) İyi bayramlar...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..