Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Kalbim mezar yeri

Kalbim mezar yeri
 

aramızdan akan aşkmış, haberimiz bile olmamış, kimbilir hangi günahımız, kalpte hangi duvarı yakmış... nerden baksan akla ziyan...


şimdi kalbim
mezar yeri masumiyetinin...
 
saçlarını süpür
gözyaşlarını topla
ve gözlerini tuttur resmime
paslı bi iğne ucuyla...
ateşin varsa bırak
ölü bi boşluk var
içimde yakılacak...
 
üşüyorum...
her gece çarmıhtan alıp geliyorum ruhumu
ağarırken gün
sırılsıklam yatağa düşüyorum..
 
ıslah olmaz bi gökkuşağı hayalinin
sessiz senfonisi bu
ıslanmış yastığımdan
siyah ve beyaz
duvara yansıyan...
sen yoksun orda...
 
ve iflah olmaz bi gözyaşı ritüelinin
acemi utangaçlığı bu
kızarmış yanağımdan
süzülüp kalbime dolan...
orda yer çok daha...
 
ben seçmedim bu defolu kalbi
ve kusursuz şiirin peşinde
huzursuz mazoşist kelimeleri
ben biriktirmek istemedim
sürmek için çıplak tenime...
 
aşk sürgünken aramızdaki dar patikalarda
bi türlü bulamadım
engelli kalplerin hayata giriş yerini..
ve inan hiç istemedim
böylesine büyük bi kalbi;
berkin
ismail
deniz
medeni
ve licelerine yer bulacaksın bende
kalbim masumiyetin mezar yeri...
 
 
ne üzgünüm ne kızgınım ama!
tamburunda kambur notalar olmasa
sol anahtarı ve yasal eslerle dolu satırlarla
nasıl ağlatır bizi tambur taksimi...
 
yürekte o misal
bi kurt, bi kuzu, bi sen
kanadı kırık bi kuş ve bi de sal
kimim bıraksan yangınımda
o kadar ana, o kadar vebal...
 
 
prosayko
 

 

(((aramızdan akaan aşkmış, haberimiz bile olmamış... ve meğer; ne çok geç kalmışım...
öyle büyük laflar, öyle ütopya değil; saçlarını mesela, saçlarını en azından; daha fazla koklasaymışım... nerden baksan akla ziyan...)))

 
Toplam blog
: 47
: 341
Kayıt tarihi
: 16.11.09
 
 

Affınıza sığınarak sadece "prosayko" olarak bilinmek istiyorum. İnsanlık tarihinin en eski me..