Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kalbim susan uzuvlarıma inat, seni seviyorum derse...

Kalbim susan uzuvlarıma inat, seni seviyorum derse...
 

Hayatım muştularda kanat açarak, özlem giderdi... Maviliklerin yakamozlara, kaçışında… Aşkla harmanlanan bedenime hapsolan, tüm ruhumda var olan bir “sen”


Sana dokunamamak ne kadar kanatır, ne kadar acıtır...Kalbimi ah bir bilsen!

Olmayan elimle ve elimde olmayan izlerle kalbim kaç kere kesildi? Katre katre, düşen sendeleten toyluklarıma , inat…

Hiç bırakmamacasına, sımsıkı sarılıp, göz hapsine almak isterdim, kaç kere… Kaç saat, kaç dakika, kaç salise belki de…

Hayatım muştularda kanat açarak, özlem giderdi... Maviliklerin yakamozlara,  kaçışında… Aşkla harmanlanan bedenime hapsolan, tüm ruhumda var olan bir “sen”

Göz hapsine alamazdım, görmeyen gözlerimle.... Kalbin ,kalbime bir lütuftu , ah bir bilsen! .....

Nefesimle nefesini kilometre karelerine sıkıştırıp, dillerin kavgası ve dudakların çarpışmasında dillenirdi, sevdam …

Kaf dağının ardından değil, kirpiğimle gözüm arasından dillenen sepkenin arasından çıka gelir..... İnce bir sızıyla oturur ,sol yanıma “hoş geldin “ derim....Hoş geldin ,gönül pencereme...

Sarıp sarmaladığım, benliğim her zerresinde varolan , suskunluklarıma inat, susturamadığım kanıma karışan bir "sen"

Sesin kalbimle buluşunca, kulağıma gelen en güzel melodiydi…Her defasında yeniden  yeniden aşka gelen, kalbimi sendeleten senle-ben arasında kaybolan bir "ben "

Susuyordum, lâl gecelere, lâl dillerimle...Kol geziyordum, kaç milyon kere titreyen sesimin tınılarında, ah bir bilsen! …

Duymasam sesini,  bilki bende ayrık otu olurdum, sensizce…Kanıma karışan en güzel sarhoşluktun, ah bir bilsen! ...

Ayağım bedenime ağır gelmese; yaramazlık yapmak isteyen, küçük bir çocuktum senle... Hoplayıp zıplayıp yanında saklambaç oynardım ,beklide...

Kaç kez gönlüme hapsolan sevginle…

Sesinle sevdim seni, ne boyunla ne posunla, kalbimle sevdim seni... Görmeyen gözüme ,tutmayan bacağıma, olmayan elime, susmayan dilime inat…

Ruhumu okşayan sesinle sevdim seni… Kalbim yerinde durmadı, duran uzuvlarıma inat…

 Kaç kere iki kelime geldi geldi gitti , dilime dolanarak…

Sarmaşıktı belki dilime dolanan , lâl olmayıpta, susanlara inat... Şarkının en güzel yeriydin....Her seferinde nakaratında dillendirdiğim hece... Yüzüme konan ,benden habersiz bir gamze....

Kalbim susan uzuvlarıma inat, ne diyor ah bir bilsen! ...

Seni seviyorum....

Seni seviyorum.......

Kaç milyon kere, kaç milyon kere.......

Ah bir bilsen! ....

  

Yazan : GÜL DEMİR

 
Toplam blog
: 2
: 323
Kayıt tarihi
: 14.07.13
 
 

Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi / Şair-Yazar Amatör fotoğrafçılık, Resim, Dans..