Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Kalbimde tadilat var...

Kalbimde tadilat var...
 

Sevmek kolay seversin...

Tadına da varırsın aşkın

Ta zirveleri de görürsün

Dibe de vurursun ansızın

Her şeyi yaşamak mümkün de

Telafisi çok zor be yar

Ağızdan bir kez çıkan sözün...

Çok sevmiştik birbirimizi

Hani aşıktık, hani aşktan da öteydi bizimkisi

Nasıl oldu da söyleyebildin o sözleri

Henüz daha ayrılmamıştık oysa

Hemen yazdın ayrılığın hikayesini

Yazdıklarını okudum defalarca

Bir kez daha okudum, sonra bir kez daha

Beni nasıl da yanlış anlamışsın

Kendimce çabalarla

Belki tamamen çocukça davranışlarla

Tek arzum bir şekilde sana ulaşabilmek

Senden bir karşılık görebilmek iken

Sen beni tamamen yanlış anlamışsın...

Sen şöylesin, sen böylesin demişsin..

Şunu yaptın, bunu yaptın

Dertlerini bile bana anlattın

Hayatımı zehir ettin diye söylemişsin...

Sen söylerken bu sözleri

Ne kadar incinir kalbim hiç mi düşünemedin...

Belki ayrılırız...

Belki de bitmez, belki hiç ayrılmayız

Peki söyler misin bana ey yar,

Ola ki ayrılmazsak

Nasıl unutacak kalbim o sözlerini

Nasıl onaracak hasar gören yerlerini

Nasıl affedecek kendisini kıran dilleri

İşte bu yüzdendir ki bir müddet

Tadilat nedeniyle kapadım kalbimi...

 
Toplam blog
: 38
: 1605
Kayıt tarihi
: 10.08.11
 
 

İstanbul doğumluyum. İçimden geldiğinde yazmak ve yazılarımı sizlerle paylaşmak için buradayım.  ..