Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '11

 
Kategori
Öykü
 

Kalbimdeki fazlamsın!

Kalbimdeki fazlamsın!
 

Kalbimdeki fazlamsın!


Kapı çaldı 

- Kim o dedim açtım.. 

-Dedilerkine geçmiş olsuna geldik biz .. 

-Üzüldüm.. 

-Kime dedim.. 

-Sana dediler.. 

-Hastaymıssın dediler.. 

-Ben mi dedim.. 

-Evet dediler.. 

-Hastaydım ama kalbimden o fazlalığı almadılar, yüzümdekini aldılar dedim... 

-Evet güzel olmuş yüzün dediler.. 

-Bense sustum!.. kalbimden alsalardı güzel olurmuydum dedim... 

-Doktor bey kalbimdeki fazlalığı almadı ısrarlarıma rağmen..Yüzümdekini alıp aynaya bakmamı engelledi.. Ne ağlayabildim nede gülebildim hüzünleri giyindimde geldim..  

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..